Hvalp sælges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.006 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

smokin

Kato er nu 10 uger og stadig hos os, han ønsker sig en dejlig familie med hus og have og masser af kærlighed at give af.

Han selv kan tilbyde energi, fjollerier og kærlighed! Han er udadvendt, glad og imødekommende. Lystrer så småt sit navn, men har ofte meget krudt i røven at der ikke er tid til at lystre. 

Sælges med chip, vaccine og ormekur x 3.

5500 kr. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Faith

Ej det kan du simpelthen ikke være bekendt at lægge sådan nogle billeder ind! Hvor er han dejlig altså!

MEN JEG MÅ IKKE FÅ FLERE!!! Siger min kedelige mand

Anmeld

8. februar 2011

..

Hvor er den sød og smuk

Bor den ude i stalden?

Har I forældrerne?

Anmeld

8. februar 2011

malenecl

Hold kæft hvor er han lækker!!!!!!!

Men vi har en hvalp, så det går nok ikke

Anmeld

8. februar 2011

smokin

smillaluna skriver:

Ej det kan du simpelthen ikke være bekendt at lægge sådan nogle billeder ind! Hvor er han dejlig altså!

MEN JEG MÅ IKKE FÅ FLERE!!! Siger min kedelige mand

Nej han er MEGET dejlig!!! Og skal ikke opleves hvis man ikke vil have ham med hjem, for han går lige i hjertet.

Anmeld

8. februar 2011

smokin

Macrolf skriver:

Hvor er den sød og smuk

Bor den ude i stalden?

Har I forældrerne?

Ja pt. bor han sammen med sine 4 søskende i vores garage (ikke stald) men bliver aktiveret, kælet og nusset dagligt (op til flere gange) vi har haft 9 hvalpe denne gang, og det er simpelthen for meget indenfor med en lille baby. 

De er glade hvalpe og vant til børn og andre dyr. Og begge forældre haves ja

Anmeld

8. februar 2011

LotteGabriella

øv, min mand er desværre ikke med på idéen, men han er godt nok skøn Han ligner min onkels hund på en plet (Alaskan Malamut)

Anmeld

8. februar 2011

Millah

Zette skriver:

Kato er nu 10 uger og stadig hos os, han ønsker sig en dejlig familie med hus og have og masser af kærlighed at give af.

Han selv kan tilbyde energi, fjollerier og kærlighed! Han er udadvendt, glad og imødekommende. Lystrer så småt sit navn, men har ofte meget krudt i røven at der ikke er tid til at lystre. 

Sælges med chip, vaccine og ormekur x 3.

5500 kr. 

Ej iiii.... Hvor er han lækker og for dejlig og se på

Have jeg haft 5500 kr. have jeg sat mig i bilen og hentet ham med det samme, og så havde min mand fået ham i fødselsdags gave

Anmeld

8. februar 2011

Faith

Millah skriver:

Ej iiii.... Hvor er han lækker og for dejlig og se på

Have jeg haft 5500 kr. have jeg sat mig i bilen og hentet ham med det samme, og så havde min mand fået ham i fødselsdags gave

Anmeld

8. februar 2011

Millah

smillaluna skriver:

Selv om manden lige har haft fødselsdag så kan man jo godt komme med en "lill" ekstra gave og han ønsker sig en stor hund, og så er jeg bare helt vildt tosset emd dens udsenende og så navnet det er jo bare så sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.