lauras*mor* skriver:
Ja det lyder da noget mystisk.. Men det lyder da ikke til der er meget du kan gøre.. hvad mener din svigermor? er hun også i tvivl om det faktisk er hendes søns barn eller hvordan?
Vi fik en 3D scanning for 800 i uge 16+1 hvor vi fik kønnet af vide.. Damen sagde at hun var 120% sikker, og vi kunne få pengene tillbage hvis det viste sig at være en dreng.. hihi.. men det var altså en pige.. vi kunne endda selv se det også, før hun sagde noget.. 
Men synes da det lyder lidt langhåret det du siger hun har sagt.. Jeg ville prøve at lade det være, da du jo, som du selv siger, ikke kan gøre noget ved deres stormfyldte forhold.. Lad os bare håbe din kærestes lillebror finder ud af sandheden før eller siden..
Min svigermor er optimist dvs. at hun håber da at barnet er hendes ægte barnebarn, men hun vælger at være upartisk og indtil videre bare glæde sig for det unges pars vegne indtil andet bliver bevidst. Dog er min svigerfar meget mistænksom, men jo vi har da snakket lidt om at det er meget mærkeligt det de får at vide fra hende.
Det er da også mere troværdig, hvis hun nu gad at vise os nogle af de scannings billeder hun får med hjem. Evt. lade være med at komme med den ene oplysning også nogle uger efter komme med en helt modsat oplysning.
Jeg ved ikke om det er fordi hun vil have opmærksomhed eller hun prøver at dække over at barnet ikke er min kærestes lillebrors, men nu må vi se til fødslen. Et barn kan da umuligt være født 1-2 måneder for tidlig også stadig vejer det samme og måle det samme som et barn der er født til tiden.
Anmeld