Det lyder ikke rigtig det hun fortæller os!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.550 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Anonym trådstarter

Min kærestes lillebrors kæreste er som mig også gravid!

Dog kan jeg simpelthen ikke finde hoved og hale i alle de historier hun kommer med vedr. hendes graviditet!

Først er hun gravid en måned før mig, men pludselig annoncer hun at hun har termin i august.!

Jeg har termin i juli.

På et tidspunkt annoncer hun til alle at hun har været til scanning og venter tvillinger, det er derfor hendes mave er så meget større end min. Dog kan vi desværre ikke se scanningbillederne fordi de altid glemmer dem hver gang vi mødes, og ingen fra min kærestes side har nogensinde set de scannings billeder med tvillinger på.

Dog for ca. en måned siden siger hun at hun ikke skal have tvillinger alligevel og kommer ikke med nogen god forklaring om hvordan hun så kunne sige at der var to fostre på scanningen!

Jeg var til familie fødselsdag igår, hvor snakken faldt ind på dem.

De er unge mennesker, bor til leje i et værelse, den ene arbejder sort hos en frisør den anden får SU. De ryger begge 2 og gad vide om hun kan modstå trangen til alkohol. De har aldrig penge til tranport ind til sygehuset så de skal altid køres af min kærestes mor.

Lige pludselig siger min kærestes mor at hun har fået fortalt at det unge par har fået kønnet at vide til NF scanning, det er en pige, og hun er altså kun 13-14 uger henne i graviditeten samt at hun har fået et 3D billede, men det skulle hun ikke betale for osv.

Jeg er jo selv gravid og har selv for lidt over en måned siden været til NF scanning, sygeplejersken kunne slet ikke fortælle os kønnet og sagde at det kunne vi først se efter ca. 18. uge.

Er det muligt? For vi er da blevet scannet på samme sygehus på til min NF sagde sygeplejersken at det ikke kunne lade sig gøre endnu at fastslå om det er en pige eller dreng?

Og jeg har jo læst mig til at en 3D scanning jo koster rimelig meget.

Er det bare mig der er forvirret over de mærkelige info hun giver os!

Og det skal lige siges at jeg og nogle andre på min kærestes side af familien, har mistanke om at hun har været min kærestes lillebror utro og har fået barnet med en anden, men med ved hjælp af hendes forældre prøver hun at skjule det ved at give en masse sære info, som de tror passer ind i den uge hun nu er i.

Hvad kunne ellers være forklaring på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Jibbe

Jeg ved ikke hvorfor hun kommer med så mange mærkelige forklaringer... 

Vi fik et 3D billede oppe på sygehuset til NF skanningen. Og der er jo nogen som mener at de rigtig garvede sygeplejersker godt kan se (næsten sikkert) hvad det er for et køn allerede til NF.

Jeg tror meget det kommer an på hvem man kommer ind til ved skanningen.

Anmeld

8. februar 2011

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Jeg ved ikke hvorfor hun kommer med så mange mærkelige forklaringer... 

Vi fik et 3D billede oppe på sygehuset til NF skanningen. Og der er jo nogen som mener at de rigtig garvede sygeplejersker godt kan se (næsten sikkert) hvad det er for et køn allerede til NF.

Jeg tror meget det kommer an på hvem man kommer ind til ved skanningen.

Fik I det? Skulle I ikke betale for det og evt. hvad var grunden til i ikke skulle betale for har da læst at sådan en 3D/4D scanning skulle koste mange penge.

Jeg tænker at det kunne være sandt de garvede kunne se kønnet så tidligt 13-14 uger når det er en dreng, men kan slet ikke forstå at de kan når det er en pige.

Anmeld

8. februar 2011

Rebecca55

Anonym skriver:

Dog kan jeg simpelthen ikke finde hoved og hale i alle de historier hun kommer med vedr. hendes graviditet!

Først er hun gravid en måned før mig, men pludselig annoncer hun at hun har termin i august.!

Jeg har termin i juli.

På et tidspunkt annoncer hun til alle at hun har været til scanning og venter tvillinger, det er derfor hendes mave er så meget større end min. Dog kan vi desværre ikke se scanningbillederne fordi de altid glemmer dem hver gang vi mødes, og ingen fra min kærestes side har nogensinde set de scannings billeder med tvillinger på.

Dog for ca. en måned siden siger hun at hun ikke skal have tvillinger alligevel og kommer ikke med nogen god forklaring om hvordan hun så kunne sige at der var to fostre på scanningen!

De er unge mennesker, bor til leje i et værelse, den ene arbejder sort hos en frisør den anden får SU. De ryger begge 2 og gad vide om hun kan modstå trangen til alkohol. De har aldrig penge til tranport ind til sygehuset så de skal altid køres af min kærestes mor.

Lige pludselig siger min kærestes mor at hun har fået fortalt at det unge par har fået kønnet at vide til NF scanning, det er en pige, og hun er altså kun 13-14 uger henne i graviditeten samt at hun har fået et 3D billede, men det skulle hun ikke betale for osv.

Jeg er jo selv gravid og har selv for lidt over en måned siden været til NF scanning, sygeplejersken kunne slet ikke fortælle os kønnet og sagde at det kunne vi først se efter ca. 18. uge.

Er det muligt? For vi er da blevet scannet på samme sygehus på til min NF sagde sygeplejersken at det ikke kunne lade sig gøre endnu at fastslå om det er en pige eller dreng?

Og det skal lige siges at jeg og nogle andre på min kærestes side af familien, har mistanke om at hun har været min kærestes lillebror utro og har fået barnet med en anden, men med ved hjælp af hendes forældre prøver hun at skjule det ved at give en masse sære info, som de tror passer ind i den uge hun nu er i.

Hmmm det lyder meget specielt, hvis man kan sige det sådan...!!!

Kønnet kan de rigtig nok først se hen omkring uge 18 som du siger... Ja 3D scanning er ikke noget man får gratis nogen steder, så vidt jeg ved, da det er meget dyrt.

Nu ved jeg ikke hvor tidligt hun så det var tvillinger og hvornår det ene skulle være faldet fra ! Men det kan ske tidligt i graviditeten at det ene foster går til og falder fra. Har hun været længere henne forsvinder der ikke bare et barn ud i den blå luft. Det kan godt gå til, så der ikke er liv i den ene mere, men fostret vil stadig ligge i maven.

Så lyder det jo også meget mærkeligt at hun pludselig skal være gravid i 11 mdr...!!!!!!

Måske din kæreste skulle tage en snak omkring det kommende barn med sin bror, men uden at beskylde hende for noget. Men han kan da sætte spørgsmålstegn ved de ting der vil komme frem, hvis ikke det lyder realistisk....!!! Så kan han jo selv få lov at lægge to og to sammen eller i kan få styr på hvordan det hænger sammen....

Anmeld

8. februar 2011

Svane83

Det lyder da sært, der er da ikke rigtig noget der passer sammen i hendes historier.

Vi fik også 1 enkelt 3D scannings billede til MD på sygehuset og det skulle vi heller ikke betale ekstra for, vi betalte 30 kr. for alle billederne.

Vi har selv købt en 3D/4D scanning efterfølgende grunden til at de er dyrer er at der får du jo dels lægere tid ca. 45 min og du får alle billeder i 3D og du får en lille dvd med hele scaningen, hvor 3D billederne jo så er 4D.

MHT. kønnet så fik jeg også af vide og har læst mig til at kønnet ikke kan ses før efter uge 17, da kønnet da kun er dannet "indvendigt" de ydre kønsorganer er altså først til at se efter uge 17 fik vi af vide og selv der kan det være svært at se.

Baggrunden for at hun fortæller så sære historier er jo ikke sådan lige til at sige som udenforstående, måske har hun ikke været ham utro, men måske higer hun bare efter opmærksomhed, og udnytter graviditeten til at få den

Anmeld

8. februar 2011

Jibbe

Jeg ved ikke hvorfor vi fik det. Hun lavede det bare. Til næste scanning fik vi ikke engang noget billede så det er forskelligt hvem man kommer ind til tror jeg. Og sådan et billede får man jo ikke noget ud af i uge 13. De ligner små aliens 

Anmeld

8. februar 2011

Anonym trådstarter

Rebecca55 skriver:

Hmmm det lyder meget specielt, hvis man kan sige det sådan...!!!

Kønnet kan de rigtig nok først se hen omkring uge 18 som du siger... Ja 3D scanning er ikke noget man får gratis nogen steder, så vidt jeg ved, da det er meget dyrt.

Nu ved jeg ikke hvor tidligt hun så det var tvillinger og hvornår det ene skulle være faldet fra ! Men det kan ske tidligt i graviditeten at det ene foster går til og falder fra. Har hun været længere henne forsvinder der ikke bare et barn ud i den blå luft. Det kan godt gå til, så der ikke er liv i den ene mere, men fostret vil stadig ligge i maven.

Så lyder det jo også meget mærkeligt at hun pludselig skal være gravid i 11 mdr...!!!!!!

Måske din kæreste skulle tage en snak omkring det kommende barn med sin bror, men uden at beskylde hende for noget. Men han kan da sætte spørgsmålstegn ved de ting der vil komme frem, hvis ikke det lyder realistisk....!!! Så kan han jo selv få lov at lægge to og to sammen eller i kan få styr på hvordan det hænger sammen....

Det skal lige siges at vi ikke snakker med dem pga. en konflikt, så det jeg har hørt er fra min meget troværdige svigermor.

Jeg har nemlig meget meget svært ved at forstå at hun/de har kunne få en 3D scanning gratis for har læst det koster fra 400-1400 kr. Og satte også rigtig mange spørgsmål tegn ved at hun havde fået kønnet at vide til NF scanning, jeg ville blive bare lidt overbevist hvis det havde været en dreng, så man kunne se en tap! Men en pige. Hmm

Jamen jeg hørte juleaften at de havde mistanke om at det var tvillinger fordi hende mave er så meget større end min og det er den VIRKELIG! Så jeg kunne da selv tro at det var tvillinger.

1 uge efter da vi er ude og få julerester får jeg så at vide af svigermor at det unge par fik bekræftet at det var tvillinger via en scanning, men havde glemt fotoet derhjemme.

Og jeg kan ikke lige regne ud hvor længe hun er henne der men hun har termin 9. august, ret mig endelig hvis jeg tager fejl men var hun så ikke omkring 2 måneder henne.

Hvis min kæreste så snakkede med hans lillebror ville han nok ikke lytte han er fuldstændig blind af kærlighed. Men de har et on/off forhold pga deres temperament og de var fra hinanden tiden inde hun blev gravid og efter de havde fundet sammen igen i 14 dage var hun så gravid.

Anmeld

8. februar 2011

betiinsen

nogle af tingene lyder underligt.. Altså det kan sagtens finde på at gå ind og lave 3d til både NF og MD scanning.. det er meget forskelligt.. Hmm og der er faktisk chance for de kan se kønnet i 13 uge sagde jordemoderen da scannede mig, dog kunne de ikke være sikre på det holdt stik.

Anmeld

8. februar 2011

Baby_girl2011

Anonym skriver:

Jeg har termin i juli.

jeg fik os billeder i 3d til mine scanninger.. so need til at tvivle på hende der.. 

Anmeld

8. februar 2011

Anonym trådstarter

Svane83 skriver:

Det lyder da sært, der er da ikke rigtig noget der passer sammen i hendes historier.

Vi fik også 1 enkelt 3D scannings billede til MD på sygehuset og det skulle vi heller ikke betale ekstra for, vi betalte 30 kr. for alle billederne.

Vi har selv købt en 3D/4D scanning efterfølgende grunden til at de er dyrer er at der får du jo dels lægere tid ca. 45 min og du får alle billeder i 3D og du får en lille dvd med hele scaningen, hvor 3D billederne jo så er 4D.

MHT. kønnet så fik jeg også af vide og har læst mig til at kønnet ikke kan ses før efter uge 17, da kønnet da kun er dannet "indvendigt" de ydre kønsorganer er altså først til at se efter uge 17 fik vi af vide og selv der kan det være svært at se.

Baggrunden for at hun fortæller så sære historier er jo ikke sådan lige til at sige som udenforstående, måske har hun ikke været ham utro, men måske higer hun bare efter opmærksomhed, og udnytter graviditeten til at få den

Nu skal jeg også snart til MD scanning. Og på det sygehus her skal man betale 50 kr pr. billede og man får kun 1 gratis. Dog ved jeg ikke hvordan det er til MD scanning.

Men ej hov, tror du måske at det så har været en MD scanning hun har været til. Fordi min svigermor sagde ikke direkte NF scaning, men hun sagde at det var en scanning hvor man kunne se om barnet fejler noget.

Også kunne det jo være at hun fik at vide at det var tvillinger til NF scanning. For det er vel kun de 2 scanninger der er på dette stadie. Jeg fik dog en tryghedsscanning, men det er jo ikke beregnet med i rækken af scanninger.

Men hvis det nu har været en MD scanning hun har været til kan det jo umuligt passe at hun har termin efter mig. Eller?

Hmm nu er jeg forvirret!

Ja det kan være hun er sådan en person der hele tiden skal have opmærksomhed, jeg skal ikke kunne sige det, dog har jeg hørt om en episode hvor hun vækkede hendes kæreste midt om natten fordi hun havde lyst til Mcd mad og han skulle gå 2 km for at købe det til hende.

Det kan være at maven er så stor fordi de æder løs af fastfood og friture mad, de har ikke noget køkken med i aftalen der hvor de bor til leje, så de skal jo have mad udefra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.