Min kærestes lillebrors kæreste er som mig også gravid!
Dog kan jeg simpelthen ikke finde hoved og hale i alle de historier hun kommer med vedr. hendes graviditet!
Først er hun gravid en måned før mig, men pludselig annoncer hun at hun har termin i august.!
Jeg har termin i juli.
På et tidspunkt annoncer hun til alle at hun har været til scanning og venter tvillinger, det er derfor hendes mave er så meget større end min. Dog kan vi desværre ikke se scanningbillederne fordi de altid glemmer dem hver gang vi mødes, og ingen fra min kærestes side har nogensinde set de scannings billeder med tvillinger på.
Dog for ca. en måned siden siger hun at hun ikke skal have tvillinger alligevel og kommer ikke med nogen god forklaring om hvordan hun så kunne sige at der var to fostre på scanningen!
Jeg var til familie fødselsdag igår, hvor snakken faldt ind på dem.
De er unge mennesker, bor til leje i et værelse, den ene arbejder sort hos en frisør den anden får SU. De ryger begge 2 og gad vide om hun kan modstå trangen til alkohol. De har aldrig penge til tranport ind til sygehuset så de skal altid køres af min kærestes mor.
Lige pludselig siger min kærestes mor at hun har fået fortalt at det unge par har fået kønnet at vide til NF scanning, det er en pige, og hun er altså kun 13-14 uger henne i graviditeten samt at hun har fået et 3D billede, men det skulle hun ikke betale for osv.
Jeg er jo selv gravid og har selv for lidt over en måned siden været til NF scanning, sygeplejersken kunne slet ikke fortælle os kønnet og sagde at det kunne vi først se efter ca. 18. uge.
Er det muligt? For vi er da blevet scannet på samme sygehus på til min NF sagde sygeplejersken at det ikke kunne lade sig gøre endnu at fastslå om det er en pige eller dreng?
Og jeg har jo læst mig til at en 3D scanning jo koster rimelig meget.
Er det bare mig der er forvirret over de mærkelige info hun giver os!
Og det skal lige siges at jeg og nogle andre på min kærestes side af familien, har mistanke om at hun har været min kærestes lillebror utro og har fået barnet med en anden, men med ved hjælp af hendes forældre prøver hun at skjule det ved at give en masse sære info, som de tror passer ind i den uge hun nu er i.
Hvad kunne ellers være forklaring på det?