Regnslag+sele til basson barnevogn, hvilke og hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Melbek

Tulle Mus skriver:

http://www.bornebiksshop.dk/product.asp?product=470

Dette regnslag har vi til vores Basson grande, dog står der BRIO på, men what the f.....

Selen burde være under ordnet, da aller seler vist passer i alle vogne..  Jeg har ihvertfald en gammel sele som jeg har lagt i som barn, og den passer fint i vognen..

Tak skal du have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Samus1983

Melbek skriver:

Halløj de damer og herre

Jeg har en Basson Grande barnevogn, men det universal regnslag jeg har, er bare ikke godt nok. Men jeg synes ikke jeg kan finde et der passer til?? ...findes der ikke et regnslag der er stor nok den den, som har myggenet i den lille åbning forrest? ...meget gerne et sted man kan købe på nettet

Og så skal jeg have en sele til den, men basson-selen er vist ikke helt efter de krav der stilles hos en dagpleje? ...hvor finder jeg en, der passer til basson'en og som er godkendt i hoved og røv??

Håber der er nogen der kan hjælpe, for har brugt rigtig lang tid på nettet for at finde frem til det, men uden held

Klem

Hejsa..

Det regnslag og insektnet vi har til vores basson grande er købt i føtex.. Jeg købte det på tilbud (der der en gang imellem er på deres babyudstyr) og kom af med ca. 160 kr i alt.. hvis ikke mindre. Kan ikke huske prisen helt, men gav i hvertfald ikke over 200kr.

Jeg har en helt ny basson grande sele, som aldrig er brugt fra Kære børn. Gav selv 350,- for den.. Men du må gerne købe den for 300,-, hvis du er interessert..

/mira

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.