Regnslag+sele til basson barnevogn, hvilke og hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.939 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Melbek

Halløj de damer og herre

Jeg har en Basson Grande barnevogn, men det universal regnslag jeg har, er bare ikke godt nok. Men jeg synes ikke jeg kan finde et der passer til?? ...findes der ikke et regnslag der er stor nok den den, som har myggenet i den lille åbning forrest? ...meget gerne et sted man kan købe på nettet

Og så skal jeg have en sele til den, men basson-selen er vist ikke helt efter de krav der stilles hos en dagpleje? ...hvor finder jeg en, der passer til basson'en og som er godkendt i hoved og røv??

Håber der er nogen der kan hjælpe, for har brugt rigtig lang tid på nettet for at finde frem til det, men uden held

Klem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Melbek

Slet ingen

Anmeld

8. februar 2011

LRJ

Melbek skriver:

Halløj de damer og herre

Jeg har en Basson Grande barnevogn, men det universal regnslag jeg har, er bare ikke godt nok. Men jeg synes ikke jeg kan finde et der passer til?? ...findes der ikke et regnslag der er stor nok den den, som har myggenet i den lille åbning forrest? ...meget gerne et sted man kan købe på nettet

Og så skal jeg have en sele til den, men basson-selen er vist ikke helt efter de krav der stilles hos en dagpleje? ...hvor finder jeg en, der passer til basson'en og som er godkendt i hoved og røv??

Håber der er nogen der kan hjælpe, for har brugt rigtig lang tid på nettet for at finde frem til det, men uden held

Klem

Jeg har købt min barnevognsele i kærebørn, og den passer perfekt i min basson, og regnslag har jeg den der følge med til bassonen og et der er til en emmajunga der dækker mere, ved ikk hvor man kan købe dem med myggenet i

Anmeld

8. februar 2011

Melbek

Lone H. skriver:

Jeg har købt min barnevognsele i kærebørn, og den passer perfekt i min basson, og regnslag har jeg den der følge med til bassonen og et der er til en emmajunga der dækker mere, ved ikk hvor man kan købe dem med myggenet i

tak for svar

Hvad hedder selen?

jeg må kigge efter en EJ, for synes ikke det jeg har, dækker nok...

Anmeld

8. februar 2011

LRJ

Melbek skriver:

tak for svar

Hvad hedder selen?

jeg må kigge efter en EJ, for synes ikke det jeg har, dækker nok...

Det er en babydan

Anmeld

8. februar 2011

Melbek

Lone H. skriver:

Det er en babydan

tak

Anmeld

8. februar 2011

LRJ

Melbek skriver:

tak

så lidt

Anmeld

8. februar 2011

morpia1

Det kan da ikke passe at man ikke kan få sådan et - har du prøvet der hvor du har købt barnevognen?

Ellers prøv denne side  http://www.kidsnbaby.dk/babyudstyr de forhandler ihvertfald basson barnevognene, så mon ikke de også har tilbeøret til den - jeg kan godt nok ikke se det på siden, men nu ved jeg ikke hvor du bor, ellers kan du da ringe til dem. 

Det er en af mine favorit hjemmesider og butik at handle i - den ligger i tyskland, men er billig og så kan man jo handle lidt over gænsen med hjem 

Kh.

Pia

Anmeld

8. februar 2011

Bom

http://www.bornebiksshop.dk/product.asp?product=470

Dette regnslag har vi til vores Basson grande, dog står der BRIO på, men what the f.....

Selen burde være under ordnet, da aller seler vist passer i alle vogne..  Jeg har ihvertfald en gammel sele som jeg har lagt i som barn, og den passer fint i vognen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.