Lillebebsen er aktiv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Musling2

Det er bare så skønt  og man er bare så glad og stolt, og vil så gerne have kæresten også skal mærke.. men så er det altid for sent, eller bæbsen ik lige sparker på det tidspunkt håber det giver mening det jeg lige har skrevet hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Sitrani

Musling2 skriver:

Det er bare så skønt  og man er bare så glad og stolt, og vil så gerne have kæresten også skal mærke.. men så er det altid for sent, eller bæbsen ik lige sparker på det tidspunkt håber det giver mening det jeg lige har skrevet hehe 

jo, det giver fin mening for mig i hvert fald....

min kæreste har dog mærket den lille, men han har faktisk sagt, at han har kunne mærke babyen flere gange, inden jeg selv kunne... hvilket jeg synes er lidt skørt, da det jo burde være inde i min krop, at jeg kan mærke det først... men hvem ved....

Anmeld

9. februar 2011

MetteMe

STN skriver:

Ja, det er jo det... også derfor jeg ikke kan sige præcis hvornår jeg mærkede til den lille derinde.... synes det er svært at afgøre hvad der er hvad.... haha  Men når du kommer lidt længere hen er du slet ikke i tvivl... jeg mærker små puf hver dag nu, og er 19+4 Men nogen gange føles det stadig bare som sådan rimelig store bobler der springer....

Arg hvor det bare være skønt at høre om Dejligt for dig!

Må vente i spænding lidt endnu, men er jo også kun 14+6, sååå det skal jo nok komme

Anmeld

9. februar 2011

Sitrani

MetteMe skriver:

Arg hvor det bare være skønt at høre om Dejligt for dig!

Må vente i spænding lidt endnu, men er jo også kun 14+6, sååå det skal jo nok komme

Tak 

Ja, det skal nok komme... lige pludselig mærker de et lille puf derinde fra.... det er en skøn oplevelse, så bare glæd dig....

Anmeld

9. februar 2011

MetteMe

STN skriver:

Tak 

Ja, det skal nok komme... lige pludselig mærker de et lille puf derinde fra.... det er en skøn oplevelse, så bare glæd dig....

Det kan du også tror jeg gør!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.