Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
iiiiih.. nu har jeg kunne mærke liv hver dag siden i forgårs... Hvor er det skønt!!! Troede ikke det ville være så dejligt, at man kunne ligge helt alene, inde i sengen, inde i mørket, med hænderne på maven, og bare smile Det må være kærlighed......... er 19+3 i dag, og er overlykkelig over, at den lille bare bumler rundt inde i maven.... åhh
nå, det var bare et lille lykke-indlæg fra mig, som jeg ville dele med jer andre.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
STN skriver: iiiiih.. nu har jeg kunne mærke liv hver dag siden i forgårs... Hvor er det skønt!!! Troede ikke det ville være så dejligt, at man kunne ligge helt alene, inde i sengen, inde i mørket, med hænderne på maven, og bare smile Det må være kærlighed......... er 19+3 i dag, og er overlykkelig over, at den lille bare bumler rundt inde i maven.... åhh nå, det var bare et lille lykke-indlæg fra mig, som jeg ville dele med jer andre.....
Ja, det kaldes kærlighed og det er heeelt fantastisk ..
NinaE skriver: Rigtig fedt at høre positive indlæg. Man kan blive så bekymret selv, når man kommer til at læse indlæg hvor noget er gået dårligt Så er det rigtig rart at læse et indlæg som dit! Glæder mig til jeg kommer så langt hen at jeg kan mærke noget.
Rigtig fedt at høre positive indlæg. Man kan blive så bekymret selv, når man kommer til at læse indlæg hvor noget er gået dårligt Så er det rigtig rart at læse et indlæg som dit! Glæder mig til jeg kommer så langt hen at jeg kan mærke noget.
Ja, du har virkelig ret.... der findes mange negative indlæg, eller i hvert fald indlæg, hvor der er nogen der bekymre sig.... og det smitter.... Så synes da det var dejligt med et positivt indlæg, og så også lidt fordi jeg er "mor-stolt"
Iiih altså det glæder jeg mig også til!! Tillykke (eller hvad man nu siger) med det!
-Og må forresten give NinaE ret i, at det er fedt med de positive indlæg i ny og næ
Mærkede du egentlig de dersens bobler tidligere?
MetteMe skriver: Iiih altså det glæder jeg mig også til!! Tillykke (eller hvad man nu siger) med det! -Og må forresten give NinaE ret i, at det er fedt med de positive indlæg i ny og næ Mærkede du egentlig de dersens bobler tidligere?
altså jeg vil da sige, at det stadig ikke føles direkte som spark derinde fra
Men boblerne har været der måske... tjaah... 2½ uge eller sådan noget... uden at jeg er sikker... man bliver jo i tvivl om det er éns mave der bobler, eller om det er den lille
Men nu her inden for de seneste 3-4 dage er boblerne blevet tydeligere, og er ikke i tvivl længere
STN skriver: altså jeg vil da sige, at det stadig ikke føles direkte som spark derinde fra Men boblerne har været der måske... tjaah... 2½ uge eller sådan noget... uden at jeg er sikker... man bliver jo i tvivl om det er éns mave der bobler, eller om det er den lille Men nu her inden for de seneste 3-4 dage er boblerne blevet tydeligere, og er ikke i tvivl længere
Okay, det er meget sjovt at høre fra en der er lidt længere henne end en selv. Har de sidste dage følt "bobler" eller hvad det nu er, men er stadig meget i tvivl om det er maven der arbejder eller det lille myr der rør på sig...
-Må vist bare have tålmodighed...
MetteMe skriver: Okay, det er meget sjovt at høre fra en der er lidt længere henne end en selv. Har de sidste dage følt "bobler" eller hvad det nu er, men er stadig meget i tvivl om det er maven der arbejder eller det lille myr der rør på sig...
Ja, det er jo det... også derfor jeg ikke kan sige præcis hvornår jeg mærkede til den lille derinde.... synes det er svært at afgøre hvad der er hvad.... haha Men når du kommer lidt længere hen er du slet ikke i tvivl... jeg mærker små puf hver dag nu, og er 19+4 Men nogen gange føles det stadig bare som sådan rimelig store bobler der springer....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128