Polteraben -jeres mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Loa

Syntes heller ikke man skal have nogen indflydelse på sin egen polterabend, men pointen er jo at det er nogen tætte på en der skal arrangere det, og at det skal være i din ånd..... Det skal jo ikke være en dag hvor du skal ydmyges på det groveste...... Jeg syntes godt der må være lidt grænseoverskridende med, men ellers skal det jo være en dag hvor i laver en masse ting DU vil syntes om.....

Sådan har jeg det i hvert fald...... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej alle. Jeg står og ska giftes og nu siger min veninde at jeg absolut ingen indlysende har på hva der ska ske på polteraben og hvem der skal med. Hva er jeres mening om dette?Jeg tænker:-jeg har alle mine veninder spredt rundt i landet og ingen af dem er veninder med hinanden. Gider da ik hun bare vælger nogle. Tænk hvis det er nogle jeg ik selv ville ha inviteret?-tænk hvis hun planlægger alt mulig crap jeg skal som jeg slet ik har lyst til? Jeg er som person ikke særlig vild med at være midtpunkt så vil faktisk helst være fri for polteraben eller bare et lille intimt et. Er så ræd for at det blir en skod dag

Jeg synes helt ærligt at du skal melde ud, at du ikke gider.
Jeg har heller aldrig brudt mig om den slags, og har altid sagt nej tak når andre har villet have mig med til det.
Det er ganske enkelt ikke min kop te.
Jeg kan endda forstå, hvis man samles med veninderne til en hyggelig gang spisning og så en tur i byen bagefter, men alt det andet, er bare for meget, og det er som om, at det hele tiden skal blive værre og værre, og det ene hold så skal overgå det andet med at man skal finde på noget, der er endnu mere ekstremt.
Og så er det både dyrt og egentligt ikke specielt morsomt, ISÆR ikke for den, der bliver udsat for det.

Så sig fra. Sig at det vil du ikke..men du kan jo, som før sagt invitere veninderne til en gang fællesspisning og en bytur med overnatning på madrasser hjemme hos dig. Så kan de komme der har lyst og råd, og du har hånd i hanke med hvad der skal ske.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. februar 2011

Tennamor

Min veninde bad om en liste med dem jeg ville have med til min polterarbend. Men anden indflydelse havde jeg ikke på dagen.

Jeg er heller ikke typen der bryder mig om at være midtpunkt og skal lave ting jeg ikke har prøvet før. Heldigvis kender de mig så godt, at de arrangerede noget der var helt nede på jorden, men samtidig både sjovt og hyggeligt.

Synes da du skal give det en chance, det kan jo blive en dag du vil huske tilbage på med glæde 

Anmeld

8. februar 2011

..

Jeg er ved at arrangere PA for min bedste veninde, da jeg skulle giftes fik hun en liste med de kvindelige deltagere til mit bryllup, det samme har jeg fået af hende.

I vores verden er det kun dem der er inviteret til brylluppet som deltager i polterabend. Jeg ville selv syntes det var underligt hvis jeg blev inviteret til et polterabend hvor hvor jeg ikke bagefter skulle med til brylluppet :-)

Når det nu er sagt, så mener jeg ikke at man selv har noget at skulle have sagt mht til hvad der skal ske til sit polterabend. MEN de mennekser man inviterer til sit brylluo og dermed til pa er formodenlig nogen der vil en det bedste og derfor vil gøre deres yderste for at sammensætte en god dag

Anmeld

8. februar 2011

Maja88

altså jeg arrangede polterabend for min bror og svigerinde.. og bad dem lave en liste med mail og nummer over dem de gerne ville have med..

de havde som sådan ingen indflydelse på dagen. men vidste jo hvad de kunne lide. og havde hørt min svigerinde ytre sig om hun ikke ville bryde sig om at blive klædt ud og skulle gå og sælge noget- så det blev hun self. ikke.

Anmeld

8. februar 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Hej alle. Jeg står og ska giftes og nu siger min veninde at jeg absolut ingen indlysende har på hva der ska ske på polteraben og hvem der skal med. Hva er jeres mening om dette?Jeg tænker:-jeg har alle mine veninder spredt rundt i landet og ingen af dem er veninder med hinanden. Gider da ik hun bare vælger nogle. Tænk hvis det er nogle jeg ik selv ville ha inviteret?-tænk hvis hun planlægger alt mulig crap jeg skal som jeg slet ik har lyst til? Jeg er som person ikke særlig vild med at være midtpunkt så vil faktisk helst være fri for polteraben eller bare et lille intimt et. Er så ræd for at det blir en skod dag

Her bestemte jeg helt selv hvem jeg ville have med til min polterabend, men hvad der så skulle ske i løbet af dagen havde jeg ingen ide om. Det var min søster som arrangerede dagen og hun kender mig og ved hvad jeg kan li og hvad jeg ikke kan li. Hader selv at være midtpunkt, og gider slet ikke det der traditionelle polterabende halløj med at stå og sælge kys og alt muligt, og heldigvis blev det bare en rigtig dejlig dag lige efter mit hoved

Synes sagtens du kan tillade dig at fortælle hende at du altså ikke gider alt muligt åndsvagt!

Anmeld

8. februar 2011

Lunae

Anonym skriver:

Jeg synes helt bestemt, at man skal have indflydelse på hvem der blvet inviteret, men i forhold til arrangementet, så tænker jeg lidt, at man skal være glad for at ens veninder gider det! Men på den anden side forestiller jeg mig også, at ens veninder kender en så godt, at de ved hvad man er til - altså om vi snakker vild dag med bungee jump, udklædning på strøget og strip eller en hyggelig dag med wellness, god mad og hygge!

Anmeld

8. februar 2011

Anonym trådstarter

tak for alle jeres svar :-)

Anmeld

8. februar 2011

Muffinmus

synes du stoler meget lidt på en du kalder veninde:-)

Ingen af mine veninder r veninder, men det forhindrede da sørme ikke min polterabend i at være rigtig sjov og hyggelig.

Og nej, vidste ikke hvem der stod for det, vidste ikke hvem der kom og vidste intet om hvad vi skulle og det måtte ikke koste mere end 400-500 MAX pr person..noget i den sti ved jeg i hvert fald.

Så måske du bare kan smide et par forslag til hvad der vile være sjovt for dig go så har de lidt at gå efter..om det så bliver noget helt adet er jo spændende, ikke noget du skal frygte.

Er det gode veninder du har får du en god dag uanet vhad i skal lave af skøre eller hyggelige ting.Det handler om vhad du tænker og når du allerede nu er så negativt oindtillet på at de forkerte kommer og de vælger det forkert og at det måske bliver en skod dag, ja så må du altså lige tage dig sammen go tro at de rent faktisk kender bare en smule til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.