Polteraben -jeres mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej alle. Jeg står og ska giftes og nu siger min veninde at jeg absolut ingen indlysende har på hva der ska ske på polteraben og hvem der skal med. Hva er jeres mening om dette?Jeg tænker:-jeg har alle mine veninder spredt rundt i landet og ingen af dem er veninder med hinanden. Gider da ik hun bare vælger nogle. Tænk hvis det er nogle jeg ik selv ville ha inviteret?-tænk hvis hun planlægger alt mulig crap jeg skal som jeg slet ik har lyst til? Jeg er som person ikke særlig vild med at være midtpunkt så vil faktisk helst være fri for polteraben eller bare et lille intimt et. Er så ræd for at det blir en skod dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Hej alle. Jeg står og ska giftes og nu siger min veninde at jeg absolut ingen indlysende har på hva der ska ske på polteraben og hvem der skal med. Hva er jeres mening om dette?Jeg tænker:-jeg har alle mine veninder spredt rundt i landet og ingen af dem er veninder med hinanden. Gider da ik hun bare vælger nogle. Tænk hvis det er nogle jeg ik selv ville ha inviteret?-tænk hvis hun planlægger alt mulig crap jeg skal som jeg slet ik har lyst til? Jeg er som person ikke særlig vild med at være midtpunkt så vil faktisk helst være fri for polteraben eller bare et lille intimt et. Er så ræd for at det blir en skod dag

Så meld det ud..sig du ikke ønsker alt muligt latterligt og fokus på dig på den måde...evt kontakt de veninder du ønsker med eller skriv en seddel til hende der vil holde det på de veninder du meget gerne vil have med..

Personligt ville jeg ikek sådan noget, måske bare ud og spise og så ikke andet..men meld klart ud.

Anmeld

8. februar 2011

TbCp

Jeg mener heller ikke du skal have nogen indflydelse på hverken gæster eller hvad der skal ske.

Du er nødt til at stole på at din veninde kender dig godt nok til at vide hvad du har lyst og ikke lyst til at lave.

Anmeld

8. februar 2011

TbCp

Men... som Eva skriver kan du jo sagtens melde ud hvad du ikke har lyst til og hvilke veninder du gerne ville se....

Anmeld

8. februar 2011

Tanja84

Jeg sidder selv og ser frem til en polterabend her i løbet af sommeren. Jeg stoler fuldt ud på mine veninder sammen kan arrangerer en dag, som bliver min/vores dag sammen. Stoler på de kender mig godt nok til at det bliver en dag lige som jeg kunne ønske mig den

Ligesom dig, er mine veninder også spredt rundt i landet. jeg har derfor skrevet en seddel med de veninder jeg ønsker at tilbringe denne dag med, og herfra må jeg så indfinde mig med, at jeg ikke har noget at skulle have sagt.

Hilsen Tanja, der GLÆÆÆÆÆDER sig til sin polterabend

Anmeld

8. februar 2011

Risen

Tanja84 skriver:

Jeg sidder selv og ser frem til en polterabend her i løbet af sommeren. Jeg stoler fuldt ud på mine veninder sammen kan arrangerer en dag, som bliver min/vores dag sammen. Stoler på de kender mig godt nok til at det bliver en dag lige som jeg kunne ønske mig den

Ligesom dig, er mine veninder også spredt rundt i landet. jeg har derfor skrevet en seddel med de veninder jeg ønsker at tilbringe denne dag med, og herfra må jeg så indfinde mig med, at jeg ikke har noget at skulle have sagt.

Anmeld

8. februar 2011

Corn

Man kan jo bare skrive i invitationerne at du ikke ønsker en polterabend. Det plejer man da at respektere.

Anmeld

8. februar 2011

DK

Tanja84 skriver:

Enig!

Polterabend er altså en helt vidunderlig dejlig dag, og det er jo dine VENINDER der kommer, og altså ikke en masse sådan "halv-bekendte". Jeg er sikker på at de kender dig godt nok til at vide at du ikke ønsker at sidde nøgen på en rodeo-tyr sammen med en pumpet tysk stripper efter at have drukket 38 snaps!

Bare rolig. Det bliver en dejlig dag. Du kan jo altid sende din veninde en mail med navne og numre på alle dine veninder. Skriv det som en: "her er alle"-mail, og ikke en "jeg vil bestemme"-mail! Så er jeg da sikker på at den bliver godt modtaget!

Anmeld

8. februar 2011

Tanja84

DK skriver:

Enig!

Polterabend er altså en helt vidunderlig dejlig dag, og det er jo dine VENINDER der kommer, og altså ikke en masse sådan "halv-bekendte". Jeg er sikker på at de kender dig godt nok til at vide at du ikke ønsker at sidde nøgen på en rodeo-tyr sammen med en pumpet tysk stripper efter at have drukket 38 snaps!

Bare rolig. Det bliver en dejlig dag. Du kan jo altid sende din veninde en mail med navne og numre på alle dine veninder. Skriv det som en: "her er alle"-mail, og ikke en "jeg vil bestemme"-mail! Så er jeg da sikker på at den bliver godt modtaget!

HA, HA.... Skreg af grin da jeg læste dit svar

ELSKER din fortolkning af, den måske knap så ønskede polterabend - selvom man jo aldrig skal udelukke, at nogen måske ville elske hvis deres polterabend bare blev sådan 

Anmeld

8. februar 2011

oo

altså nej du har ingen indflydelse på hvad der skal ske, det er vel hele pointen. men jo også DERFOR man vælger en veninde man stoler på til at stå for det!! jeg synes nu godt du kunne få lov at give hende en liste over veninder du gerne vil have med når nu veninderne ikke kender hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.