tandpasta hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Isabella_mor

B&J skriver:

Det bruger vi også 

det er jo bare super duper..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

B&J

isabellamor skriver:

det er jo bare super duper..

jaaa

Anmeld

29. august 2011

pastry26

bøgelund skriver:

tusind tak. jeg vil da prøve med zenduim, og så håbe hun vil have det.. inden jeg giver op, og giver hende børnetandpasta.. 

men hvad så med den postmand per børnetandpasta zendium har lavet? er den også så sød? 

du lyder vildt klog.. (positivt) lige hva jeg har brug for nu.. 

Den pågældende tandpasta kender jeg faktisk ikke  men hvis du læser på indholdsfortegnelsen kan du se om der står Sodium Lauryl Sulfat/Natrium Lauryl Sulfat, steareth-30 fx. og så er der skummemiddel i.

Mht smagen, så er det vist meget svingende, men som udgangspunkt, så er de alle søde og lavet til børns smagsløg, som man må gå ud fra er meget sødt.. Har set alt fra tyggegummi smag til jordbær  men prøv dig frem! hvis guldklumpen kun vil have postmand per, jamen så er det der du starter...

Og tak  Det er jeg ikke, men det er noget jeg interesserer mig for..

Anmeld

29. august 2011

SaNiNa

bøgelund skriver:

http://www.zendium.dk/files/zendium.dk/material/datablade/foerstetand.pdf

http://www.zendium.dk/files/zendium.dk/material/datablade/foerstetand.pdf

en af dem her, eller en af dem til voksne? 

det var bare sådan en helt almindelig en til voksne vi brugte vi er først går over til børnetandpasta da han var 1-1½ år

Anmeld

29. august 2011

GUSO

Hej.. Nu har jeg ikke Lige læst hele tråden men vores tandpleje siger fra kindtænderne kommer og Så bare en lille bitte smule..

Anmeld

29. august 2011

Maja_4000

Jeg har ikke læst tråden .. Men vi har lige haft en tandlæge på besøg i min mg .. Hun sagde tandpasta fra den første tand kommer .. Og så fik vi en lille tube zendium børnetandpasta

Anmeld

29. august 2011

B&J

GUSO skriver:

Hej.. Nu har jeg ikke Lige læst hele tråden men vores tandpleje siger fra kindtænderne kommer og Så bare en lille bitte smule..

okay ja det finder vi ud af her den 5 skal vi til tandlægen men nu har han dog brugt en lille kun tandpasta siden han fik nr 3 tand før det brugte han vand

Anmeld

29. august 2011

B&J

Maja_4000 skriver:

Jeg har ikke læst tråden .. Men vi har lige haft en tandlæge på besøg i min mg .. Hun sagde tandpasta fra den første tand kommer .. Og så fik vi en lille tube zendium børnetandpasta

ja det er såå forskelligt hvordan de mener og syntes men nu skal vi til tandlægen her den 5 så må vi se hvad hun siger glæder mig og vi bruger tandpasta og en lille smule istarten brugte vi bare vand

Anmeld

29. august 2011

Maja_4000

B&J skriver:

ja det er såå forskelligt hvordan de mener og syntes men nu skal vi til tandlægen her den 5 så må vi se hvad hun siger glæder mig og vi bruger tandpasta og en lille smule istarten brugte vi bare vand

Vi brugte også kun vand - indtil i onsdags Hehe

Anmeld

29. august 2011

B&J

Maja_4000 skriver:

Vi brugte også kun vand - indtil i onsdags Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.