Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TykkeTrunteMor skriver: Vil indrømme jeg har smagt det, har en mand som eeeeeeeelsker det, så jeg skulle da smage det... Og kan stadig ikke li' det....
Vil indrømme jeg har smagt det, har en mand som eeeeeeeelsker det, så jeg skulle da smage det... Og kan stadig ikke li' det....
Ja selvfølgelig er der nogen der stadig ikk bryder sig om det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alle os sushi piger burde mødes på en sushibar... gerne den hvor der er rullebånd... Det er så hyggeligt... mener den ligger i Rødovre... Men vi bor jo desværre så langt fra hinanden
En PØLSE siger man ikke nej til !
Helt sikkert Pølsevogn.. GISP!!! Sushi er virkelig ikke lige min smag.
SUSHI
PØLSEVOGN
Uhh den er svær... Elsker begge dele...
Men Sushi baren vælger jeg...Det er den lækreste ...
Pølsevognen er nu heller ikke helt tosset....
Arrr det er lige før det bliver en 50/50 det her... Men siger 60/40 til sushi...
Anjamichell skriver: Alle os sushi piger burde mødes på en sushibar... gerne den hvor der er rullebånd... Det er så hyggeligt... mener den ligger i Rødovre... Men vi bor jo desværre så langt fra hinanden
Jeg er så frisk på en Sushi date med jer piger... Der ligger også Running shopstik I Greve - det er lækkert (den køre rundt som ta' selv Sushi) ... Jeg køre gerne lidt for en Sushi date
Smiler...
Mmmm Nu fik man da lige lyst til at sætte tænderne i sådan en omgang...
sushi, do doubt about it
argh jeg er også nødt til at sige begge dele. elsker Sushi men der er virkelig heller ikke noget som en bøfsandwich og en cocio...åhh
Vi laver gerne sushi selv.
:-) Sisse
SUSHI, SUSHI, SUSHI, SUSHI - kan på INGEN måde få nok af det, ELSKER det bare så meget, så ville ikke tvivle et sekund.
LÆNGE LEVE SUSHI
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128