Sushi bar, eller pølsevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Rosa

Nalle skriver:

Ja da!

Begge dele så!!! Sushi som forret og ristede hotdogs til hovedret OG dessert 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Nalle

Rosa skriver:

Begge dele så!!! Sushi som forret og ristede hotdogs til hovedret OG dessert 

Haha, godt mix

Anmeld

8. februar 2011

sarahb

sushi.... helt sikkert..
Men næsten også klart når man ikk spiser svin..

Anmeld

8. februar 2011

Rosa

Nalle skriver:

Haha, godt mix

Da vi boede i Stockholm spiste vi tit på en bestemt foodcourt, og bestilte altid en M&N-special: En cheeseburger fra McD til forret, sushi til hovedret og chokoladeshake fra McD til dessert 

Anmeld

8. februar 2011

Nalle

Rosa skriver:

Da vi boede i Stockholm spiste vi tit på en bestemt foodcourt, og bestilte altid en M&N-special: En cheeseburger fra McD til forret, sushi til hovedret og chokoladeshake fra McD til dessert 

Hehe

Anmeld

8. februar 2011

anjamichell@gmail.com

SUUSHIIBAA-AR!! Nøj jeg kørte en hel bakke sushi ned igår efter mit jordemoderbesøg da hun havde fortalt mig at man gerne må spise det, med undtagelse af tun!!!!!!!!!! Nøøøj og jeg havde ikk spist det siden jeg blev gravid!!

Og Tøser... nu ikk så sarte... det er omkring 2 år siden jeg begyndte at spise sushi og jeg havde netop altid gået rundt og sagt AAADDD det skal jeg bare ALDRIG smage... men er du gaaal... man kan slet ikk bedømme det før man har smagt det.. det smager helt anderledes end man forventer....

Gi' jer selv den oplevelse at prøv det!!

Anmeld

8. februar 2011

TTM

Anjamichell skriver:

SUUSHIIBAA-AR!! Nøj jeg kørte en hel bakke sushi ned igår efter mit jordemoderbesøg da hun havde fortalt mig at man gerne må spise det, med undtagelse af tun!!!!!!!!!! Nøøøj og jeg havde ikk spist det siden jeg blev gravid!!

Og Tøser... nu ikk så sarte... det er omkring 2 år siden jeg begyndte at spise sushi og jeg havde netop altid gået rundt og sagt AAADDD det skal jeg bare ALDRIG smage... men er du gaaal... man kan slet ikk bedømme det før man har smagt det.. det smager helt anderledes end man forventer....

Gi' jer selv den oplevelse at prøv det!!

Vil indrømme jeg har smagt det, har en mand som eeeeeeeelsker det, så jeg skulle da smage det... Og kan stadig ikke li' det....

Anmeld

8. februar 2011

wamse

Uden tvivl da: Sushibar

Jeg ville så gerne giftes med en sushimester, og så skulle jeg leve af det året rundt

Anmeld

8. februar 2011

morethanperfect

PØLSEVOGN ! 

Anmeld

8. februar 2011

Bellinda89

Helt klart pølsevogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.