Hold da op!!!! Stormer det også vildt hos jer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Sees

Mussi30 skriver:

Der har været blæsevejr, men langt fra storm indtil nu

Men jeg kan godt høre, at der sker noget nu

Jamen det er jo altså, helt tosset!
Håber da alle vinduer, døre og tagsten bliver på deres plads natten over, må jeg indrømme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Pena

Bor ved Esbjerg og her blæser ret meget, men tror det værste er ovre nu. Har dog stillet min skraldespand ind i gangen (mums) for alle naboernes ligger hulter til bulter.

Men jeg eelsker stormvejr, så havde glædet mig til en nat med rusk under dynen. Synes det er Så hyggeligt.

Hæhæ altså rusk udenfor, mens jeg ligger under dynen. Rusk under dynen er der ikke meget af

Anmeld

8. februar 2011

Pige2009

ønskebarn74 skriver:

Her lyder det som om taget er ved at flyve af!!!

Vores overdækkede terasse knager og brager og der er et træ der er væltet...

Ja, det er helt vanvittigt. De har jo varslet orkan her i nat i det nordøstlige Jylland 

Anmeld

8. februar 2011

FrkT

Puhhh ha, her har det virkelig også været fuldkommen ekstremt!

Jeg havde aftenvagt i går. Og vi bor lige uden for en by men i en lille skov, så vi har sådan en grusvej/skovvej op til vores grund og videre til den næste grund. Og da jeg lidt i 23 kom kørende op af den fik jeg mig en slem overraskelse; der lå 6 væltede træer henover vejen, så det var umuligt at komme forbi, det var STORE og lange træer. Jeg måtte bakke 2-300 meter i mørke og parkerede så i vores nabos indkørsel, og så kom han ud med sin motorsav og Jens kom ud, og så savede vi i træerne, nok til at vi kunne trække dem ud i siderne. 6 store træer, det var vildt! I morges da vi så stod op og Jens skulle i skole, så lå der fandme 4 store træer og et lille træ mere ud over vejen, så vi måtte igang med vores motorsav i formiddags for at få det fjernet, 2 af dem var kæmpestore, så det var noget slid.... ARJ hvor er jeg træt af det blæsevejr! På det lille skovstykke ligger der mindst 30-40 væltede træer, det er helt sygt....

Anmeld

8. februar 2011

Tut

Jeg behøver vel ikke at skrive noget til dette billede - det siger sig selv

Men JA det blæste vildt meget i nat.

(billedet er heldigvis fra mine forældres have - de er pt. i thailand, og jeg blev ringet op af deres nabo i morges, om at jeg nok lige skulle kigge forbi huset. Heldigvis kender vi en anlægsgartner, som kommer og fjerner det i morgen)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. februar 2011

Dinna88

ønskebarn74 skriver:

Her lyder det som om taget er ved at flyve af!!!

Vores overdækkede terasse knager og brager og der er et træ der er væltet...

Jeg ved ikke hvordan det er lige nu, men hvis nogle så live nyhederne i morges, så viste de et stillads i Randers der er væltet stillads - det er hjemme ved mig, eller 20 sekunders gang fra min  lejlighed. Det ser så vildt ud. Og de skal godt nok have det fikset, for de har ikke tag på derhenne.

Min kusine har lavet et opslag på facebook i morges om at det stormede så meget, at hendes dør var ved at gå af. 

Men de siger jo også at det er den værste storm i 6 år - og HOLD DA OP et lavtryk der sniger sig hen over os snart. 

Anmeld

8. februar 2011

FrkT

Dinna88 skriver:

Jeg ved ikke hvordan det er lige nu, men hvis nogle så live nyhederne i morges, så viste de et stillads i Randers der er væltet stillads - det er hjemme ved mig, eller 20 sekunders gang fra min  lejlighed. Det ser så vildt ud. Og de skal godt nok have det fikset, for de har ikke tag på derhenne.

Min kusine har lavet et opslag på facebook i morges om at det stormede så meget, at hendes dør var ved at gå af. 

Men de siger jo også at det er den værste storm i 6 år - og HOLD DA OP et lavtryk der sniger sig hen over os snart. 

Jeg så det godt... min lillesøster bor også i lejlighed i Randers, skal have hørt hende hvordan det står til ved hende!

Anmeld

8. februar 2011

Dinna88

FrkT skriver:

Jeg så det godt... min lillesøster bor også i lejlighed i Randers, skal have hørt hende hvordan det står til ved hende!

Og så skrev jeg endda en omgang vrøvl xD

Men ja, det er nemlig ret vildt. Jeg har ikke set andet end det stillads her i Randers her til morgen

Anmeld

8. februar 2011

FrkT

Dinna88 skriver:

Og så skrev jeg endda en omgang vrøvl xD

Men ja, det er nemlig ret vildt. Jeg har ikke set andet end det stillads her i Randers her til morgen

Ja det kunne jeg se 

Okay, hun bor i syddelen af Randers.... Kristrup...

Anmeld

8. februar 2011

Dinna88

FrkT skriver:

Ja det kunne jeg se 

Okay, hun bor i syddelen af Randers.... Kristrup...

Okay, ja, der har jeg ikke lige været ude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.