Hold da op!!!! Stormer det også vildt hos jer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

SD21

Ja, meget !! Vi har et stort kirsebærtræ lige ude foran vores udestue, som vi bruger som stue ! - Er skide bange for det vælter !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Zafir

JA ARGH...

Det lyder virkelig vildt derude... én ting er at være herhjemme alene med pigerne. Jeg tror nok at vores hus holder. Vi har kun et højt træ, som ikke kan falde ned i huset... Men husbonni er på arbejde, så jeg håber virkelig at han skal være nede i en tunnel i nat, i stedet for at stå på en eller anden sporskiftemaskine ude i det fri...

Men vores hus har stået i hundrede nogen og fyrre år, så det holder nok i nat med - selvom det lyder vildt. Så er det bare mere hvor meget der skal ryddes op udenfor i morgen...

Anmeld

7. februar 2011

Carina1977

7. februar 2011

Becks

Her stormer det også helt vildt.. Ude på min altan, har jeg et skab, og den dør bliver ved med og blæse op i mit vindue i soveværelset

Anmeld

7. februar 2011

>>Carina<<

Her stormer det også heeelt vildt. Væggene gir sig og larmer helt vildt i soveværelset. Manden er på skitur (typisk) og jeg og hundene er krøbet ind på Magnus' værelse hvor det ikke lyder lige så slemt.

Anmeld

7. februar 2011

4kløver

Sigridogbaby skriver:

Yep, min kæreste ligger og bliver ved med at fortælle at vi skal flytte ( NU) og så ryster han ellers Han er lidt kær

Men jeg nyder blæsvejr, også selvom det er så ekstremt som det er lige nu

hvor sødt

Anmeld

7. februar 2011

Anne G

Det blæser også helt vildt her.. Puha, jeg kan godt nok ikke særlig godt lide det...

Anmeld

7. februar 2011

Rosa

Nope - ingenting at bemærke fra Århus C 

Anmeld

7. februar 2011

Carina1977

Rosa skriver:

Nope - ingenting at bemærke fra Århus C 

Det kommer....glæd dig  Det skulle være hele landet, der skulle plages af det iaften og i nat

Anmeld

7. februar 2011

Dot D

Ja, her i Gassum gi´er vinden den godt nok gas, hold da op hvor det larmer. Tager ørepropperne i i nat, så går det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.