Paradise hotel - med alle svarmuligheder!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Dinna88

Jeg er 18 og jeg ser det sådan... Engang i mellem. Det kommer efter jeg er gået i seng, men genudsendelserne ser jeg gerne fordi der er såååååååååååå meget drama 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Pia.

Nej jeg ser det ikke - det siger mig ikke noget...

Jeg er 32 år ... Til gengæld følger min mor med som er 52 år...

Anmeld

8. februar 2011

vingummibamse

Jacob&Kusuma skriver:

Jeg ser det heldigvis ikke. Jeg har utrolig ondt af de mennesker som som deltager i det program.

De burde få deres hjerne tjekket igennem. Det er for mig ikke normalt opførsel. Og jeg vil blive meget ked af det over at mine børn skulle se op til sådan nogle tumper!

jaa kunne ikke skrive det beder selv...

Anmeld

8. februar 2011

Loa

Er 25 og så første sæson som jeg egentlig ikke syntes var så slem..... Dog syntes jeg nu det er blevet decideret klamt at se nu, og se det bestemt ikke mere..... En ting er at kysse med stort set fremmede på åben skærm, men at knalde dem, vel vidende at ens forældre og bedsteforældre kan sidde og se det på skærmen, føj.... Det signalerer for mig at folk må have absolut MINIMUM af selvrespekt.....

Anmeld

8. februar 2011

*A*

Jeg ser det bestemt heller ikke. Jeg er 33

Anmeld

8. februar 2011

JustinsMoar

Jeg ser det..

Jeg er 21 år!

- Syntes det er aaaaalt for skægt at se..

Anmeld

8. februar 2011

Dorthe1986

Jeg er 24 år og ser bestemt ikke paradise og har aldrig gjort det. For mig er det, det rene spild af tid

Anmeld

8. februar 2011

saxa

JA!!! Og er 24..

Elsker alt det drama og skide god underholdning.. Selvom man ofte krummer tæer.. I loove it.. Selvom jeg allerede nu har fået fnat af Sabine og hendes " Jamen der var 3 der valgte mig" Hehe..

Anmeld

8. februar 2011

FrkT

saxi skriver:

JA!!! Og er 24..

Elsker alt det drama og skide god underholdning.. Selvom man ofte krummer tæer.. I loove it.. Selvom jeg allerede nu har fået fnat af Sabine og hendes " Jamen der var 3 der valgte mig" Hehe..

Også mig.... gud hvor er hun træls allerede, tror hun har mindreværkskomplekser fordi hun ikke er halvt så køn som de andre 

Anmeld

8. februar 2011

Lisbeth85

Synes det er meget ærgelig underholdning, så absolut NEJ herfra. Jeg er 25 år, og interesserer mig ikke for reality-shows, da der er sååå meget fusk med det. Meget af programmet er bestemt på forhånd, og mange af deltagerne har fået små manuskripter... netop for at holde seerne ved skærmen. BOOORING!

Men fair at folk ser det - så har de også lidt at snakke om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.