Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Man kan bare ikke se sammenhængen mellem ja og nej og alder hehe.
Men er selv 23 og elsker det
Hi hi alle gode gange 3 Nej er en gammel kone på snart 40 der ikke vil se unge mennesker gør sig selv til grin, så ABSOLUT nej
JA jeg elsker det!!!! Endelig noget ordentligt fjernsyn, man kan amme til.. Ej det lød jo helt forkert. ( Så længe Cilas lukker øjnene.) Jeg er 19 år..
Katte87 skriver: Man kan bare ikke se sammenhængen mellem ja og nej og alder hehe. Men er selv 23 og elsker det
JA! -Jeg er 27
Jeg ser det heldigvis ikke. Jeg har utrolig ondt af de mennesker som som deltager i det program.
De burde få deres hjerne tjekket igennem. Det er for mig ikke normalt opførsel. Og jeg vil blive meget ked af det over at mine børn skulle se op til sådan nogle tumper!
Jeg er 30år og ser det ikke. Jeg kan heldivis slet ikke tage kanalen, men ville ikke se det alligevel. Orker ikke at se på unge mennesker som latterliggøre sig på tv...igen
Men jeg læser heller ikke seoghør eller ser x-faktor, så er nok lidt gammeldags.
Marianne
www.stjerneleg.dk
Jacob&Kusuma skriver: Jeg ser det heldigvis ikke. Jeg har utrolig ondt af de mennesker som som deltager i det program. De burde få deres hjerne tjekket igennem. Det er for mig ikke normalt opførsel. Og jeg vil blive meget ked af det over at mine børn skulle se op til sådan nogle tumper!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128