Paradise hotel - med alle svarmuligheder!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ser du paradise hotel og hvor gammel er du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.779 visninger
50 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Lunae

Inspireret af tidligere paradise tråd - ser du para og hvor gammel er du!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Lunae

Opper den lige - dette er den rigtige det er mig der fejler amok lige nu - beklager meget

Anmeld

7. februar 2011

Ka+Ma=Be

Man kan bare ikke se sammenhængen mellem ja og nej og alder hehe.

Men er selv 23 og elsker det

Anmeld

7. februar 2011

slettet_7530

Hi hi alle gode gange 3
Nej er en gammel kone på snart 40 der ikke vil se unge mennesker gør sig selv til grin, så ABSOLUT nej

Anmeld

7. februar 2011

CiSo

JA jeg elsker det!!!! Endelig noget ordentligt fjernsyn, man kan amme til.. Ej det lød jo helt forkert. ( Så længe Cilas lukker øjnene.)  Jeg er 19 år.. 

Anmeld

7. februar 2011

Lunae

Katte87 skriver:

Man kan bare ikke se sammenhængen mellem ja og nej og alder hehe.

Men er selv 23 og elsker det

Nej det opdagede jeg godt lige - måske en sneen skulle oprette den, for jeg kan åbenbart ikke finde ud af det

Anmeld

7. februar 2011

132319

JA! -Jeg er 27 

Anmeld

7. februar 2011

FamilienSørensen

Jeg ser det heldigvis ikke. Jeg har utrolig ondt af de mennesker som som deltager i det program.

De burde få deres hjerne tjekket igennem. Det er for mig ikke normalt opførsel. Og jeg vil blive meget ked af det over at mine børn skulle se op til sådan nogle tumper!

Anmeld

7. februar 2011

Mi

Jeg er 30år og ser det ikke. Jeg kan heldivis slet ikke tage kanalen, men ville ikke se det alligevel. Orker ikke at se på unge mennesker som latterliggøre sig på tv...igen  

Men jeg læser heller ikke seoghør eller ser x-faktor, så er nok lidt gammeldags.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

7. februar 2011

Mi

Jacob&Kusuma skriver:

Jeg ser det heldigvis ikke. Jeg har utrolig ondt af de mennesker som som deltager i det program.

De burde få deres hjerne tjekket igennem. Det er for mig ikke normalt opførsel. Og jeg vil blive meget ked af det over at mine børn skulle se op til sådan nogle tumper!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.