Hvor meget havde i samlet under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2008

tascia

hmm altså, mindes vi havde en del første gang, men sådan noget som tremmeseng, skråstol, kravlegård, ja det ved jeg vi købte hen af vejen som vi fik brug for det. lidt tøj havde vi også, men faktisk ikke så meget...

2 gang er jo lidt anderledes, for der har man jo samlet en masse fra nr. 1, så der købte vi faktisk ikke rigtig noget ud over tøj, da vi har en af hver køn ;).

tilgengæld har vi måtte låne os til 1 tremmeseng da der kun er 23 mdr. mellem dem, og en ekstra klapvogn har vi også måtte skaffe, så lidt udgifter har der da været

men det er vel meget naturligt eller..., at man har sørget for de mest basale ting før baby kommer, det er da hvertfalde det rareste

//Natascia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2008

monstar99

Min sviger mor har købt tøj ret meget faktisk f.eks. 3 flyverdragter og en fleece dragt lift og meget meget mere, dyner, vaske klude, sengetøj osv.
Der ud over giver hun mig, babybadekar, skal købe et puslebord brugt og en autostol (hun betaler), har combi vogn, og temmeseng.
Har selv været kreativ har strikket et par små sko til lille Mikkel og er ved at lave par nr. 2 :D
Var letter end jeg lige troede :D
Har ellers ikke strikket så meget før.
Men min synes de er rigtig søde så det kan ikke være helt galt med det første par :D.
Så jeg har tænkt at strikke vidre lave et par huer osv.
Ellers mangler jeg ikke noget.
Har fået tøj af en vennindes mor til mig selv.
Stor vinter jakke, bukser osv.
Har fået ammepude, gyngehest, weekendenseng af en min mands venner, så vi mangler kun babybadekar, puslebord og en autostol.

Louise 28+2

Anmeld

25. september 2008

A.I.G.

Ikke meget ....

I dag med 2 små børn går jeg stadig i panik når jeg nærmer mig Baby Sam og lignende.
ALT DET LORT de vil prakke en på.

Da vi ventede Augusta, købte vi en smuk hængevugge (Jannik Larsen) som vi havde tabt hjertet til før vi talte om børn sammen.
Ellers en Slee Bee fra Bilka, en Silvercross barnevogn til 600,- og en babydyne. - Meget lidt tøj og vi puslede på en gammel kommode, som jeg stadig benytter.
Vi lejede en autostol ....

Efter fødslen kom der så alarmer til - som et must, men ellers var vi godt dækket ind.

Jeg hader store dele af det baby-geil man kan få kastet i nakken, og yderst unødvendigt betragter jeg det også for.
På trods af den holdning har vi skam rigeligt i dag.

Anette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.