Hvor meget havde i samlet under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. september 2008

quar20

hej.
Eks. Jeg har samlet tøj, lidt møbler, osv til mig allerede nu.. Dog er meget af det forærende af forældre og svigerforældre.. Også alle de gamle damer på mit tidligere arbejde har strikket varme sokker og en sød strik trøje til bette mand :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2008

Fam. Madsen

quar20 skriver:

hej.
Eks. Jeg har samlet tøj, lidt møbler, osv til mig allerede nu.. Dog er meget af det forærende af forældre og svigerforældre.. Også alle de gamle damer på mit tidligere arbejde har strikket varme sokker og en sød strik trøje til bette mand :D

hey..

jeg havde det hele inden jeg føde.. værlset med møbler legetøj, kravlegård, barnevogn, tøj.. pusleborder... ja det eneste jeg ikke har er en højstol... ellers det hele:D:D:D

Anmeld

25. september 2008

A.

alt :D

Anmeld

25. september 2008

wamse

alt:D Jeg er altid i god tid med alting, he he sådan er jeg bare indrettet(L)

Anmeld

25. september 2008

Balderson

Hej

Jeg må indrømme at jeg nok gik amok, men hensyn til at være klar til at mit lille mirakel kom til verden...

Så jeg købte så faktisk alt var parat.. Det var lige fra tremmeseng, skråstol, bleer og kravlegård..

Det eneste jeg ikke fik købt var klapvogn og legetøj..

Det var både skidt og godt at have købt så meget, som vi gjorde..

Det gode var at vi ikke manglede en eneste ting da han kom...

Det skidte var at familie havde lidt svært ved at finde på barselgaver...

Men der fik vi så til gengæld meget tøj og legetøj...

Anmeld

25. september 2008

MorCamilla

Jeg havde intet overhovedet. Men kun af den ene grund at jeg ville hygge mig med at købe lidt tøj osv når jeg skulle på barsel, den sidste måned af min graviditet.. Men skæbnen ville at jeg fødte i 6 graviditetsmåned, så jeg havde som sagt ikke nået at samle noget til mig..
Men havde heldigvis en sød kreds af venner som gerne ville dele deres aflagte tøj..
Så næste gang begynder jeg tidligt..;)

Knus fra Camilla.

Anmeld

25. september 2008

quar20

Puha så er det ikke bare mig der er mærkelig ;)
Allerede nu har jeg tremmeseng, barnevogn, stråstol, autostol, massere af tøj, lidt legetøj, bæresele,højstol, lidt sengetøj og lagner, Ammepude, voksi pose tja.. tror måske vi har samlet alt det dyre først også går vi og tænker over det sidste..!!

Anmeld

25. september 2008

eliasogmor

jeg havde alt....alså jeg købte barnevogn da jeg var 16 uger henne..første gang..fortrød købet og købte en anden....

Anmeld

25. september 2008

Christinahr

1. gang havde jeg også købt stort set alt :P

Denne gang har jeg indtil videre ingenting købt.... (?) Tiden er vist fløjet fra mig samtigdig med at pengene bliver brugt på dens store;)

Anmeld

25. september 2008

Miamaja

Jeg var ret 'sjov' op til lille mandens fødsel. værelset var parat med ALT også klapvogn og højstol, også legetøj og tøj op til 1 år - tror det var hormonerne der gik amok :P og jeg havde travlt med at 'bygge reden' færdig. heldigvis tog manden det fint(L) det har så betydet at hele familien var et stort spørgsmåls tegn m. hvad de skulle købe for jeg havde allerede det hele. det var så lidt ærgeligt. det skal så lige siges at den automatiske gynge og en 'vippe gynge' jeg havde købt til den lille ny, blev nasten aldrig brugt for han ville aldrig sidde i dem, kun hos mama hele tiden, så det var spild af penge:(. Jeg har et par veninder der skal snart føde om ca 1 måned og det er først nu de er begyndt at gøre værelset klar. alt det der med at forberede har de taget stille og roligt - det kunne jeg bare slet. slet ikke:$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.