Øv øv øv ... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Mullefisen2011

Lisbeth1985 skriver:

for at den er der alligevel

Tak søde..  Har de andre symtomer så man kan håbe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Lambi

Mullepigen86 skriver:

Er virkelig nervøs for at løbet er kørt..
Har haft gode signaler hele weekenden men idag er jeg begyndt at have mere mens smerter og har også luft i maven nu, og det plejer at være tegn på at mens er på vej..

Det eneste tegn jeg har er at min mave er oppustet og jeg har kvalme, og så får jeg niv og jag i underlivet og æggestokkene..

Men tror slet ikke på den lige nu ..

nej da, vi må da håbe til det sidste at den er der denne gang jeg havde så mangemens. smerter at jeg gad simpelthen ikke teste med det samme, og jeg havde også den skide luft i maven Men jeg har stadig ikke fået min mens. og er idag 12 uger henne,og stadig med mens. smerter af og til, selv om de begynder at blive beder med tiden.. så ikke overtolke din krops siginaler, selv om jeg ved at det er næsten umuligt ikke at gøre det.

Held og lykke på lørdag

Anmeld

8. februar 2011

Mullefisen2011

Lambi skriver:

nej da, vi må da håbe til det sidste at den er der denne gang jeg havde så mangemens. smerter at jeg gad simpelthen ikke teste med det samme, og jeg havde også den skide luft i maven Men jeg har stadig ikke fået min mens. og er idag 12 uger henne,og stadig med mens. smerter af og til, selv om de begynder at blive beder med tiden.. så ikke overtolke din krops siginaler, selv om jeg ved at det er næsten umuligt ikke at gøre det.

Held og lykke på lørdag

Dejligt at høre at du havde samme symptomer så der stadig er lidt håb.. håber virkelig den er der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.