Øv øv øv ... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.541 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Mullefisen2011

Er virkelig nervøs for at løbet er kørt..
Har haft gode signaler hele weekenden men idag er jeg begyndt at have mere mens smerter og har også luft i maven nu, og det plejer at være tegn på at mens er på vej..

Det eneste tegn jeg har er at min mave er oppustet og jeg har kvalme, og så får jeg niv og jag i underlivet og æggestokkene..

Men tror slet ikke på den lige nu ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Mi

Øv hvor er det hårdt. Hvornår har du testdag?

Hvis det er nogen trøst, så var jeg også sikker på at min mens var på vej da jeg gik og ventede på at kunne teste, jeg havde også mens smerter, men jeg var gravid. Sådan har det været begge gange.

Held og lykke

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

7. februar 2011

Maalene

Mullepigen86 skriver:

Har haft gode signaler hele weekenden men idag er jeg begyndt at have mere mens smerter og har også luft i maven nu, og det plejer at være tegn på at mens er på vej..

Det eneste tegn jeg har er at min mave er oppustet og jeg har kvalme, og så får jeg niv og jag i underlivet og æggestokkene..

Åhh nej - håber virkelig det er graviditetstegn og ikke menstegn - det må absolut være jeres tur nu

Krydser alt hvad jeg kan og håber på det bedste

Anmeld

7. februar 2011

Mullefisen2011

Har haft mens smerter sådan hele vejen igennem, men synes bare de er værre idag..  og så det med at jeg er begyndt at få luft i maven plejer at være et dårligt tegn..

Men har bare sygt ømme bryster.. får kvalme af at ramme dem og har kvalme af maden, og har uro i kroppen, og niv og stikken i underlivet..

Men tror godt nok det er dårlige tegn

Har testdag lørdag så der er et par dage endnu.. er på 25 dagen i min cyklus så det er også meget tidligt..

Anmeld

7. februar 2011

Faith

MarianneSonne skriver:

Øv hvor er det hårdt. Hvornår har du testdag?

Hvis det er nogen trøst, så var jeg også sikker på at min mens var på vej da jeg gik og ventede på at kunne teste, jeg havde også mens smerter, men jeg var gravid. Sådan har det været begge gange.

Held og lykke

Marianne

www.stjerneleg.dk

Jeg havde osse de ondeste mens smerter i dagene op til testdag, og jeg troede virkelig at mens var på vej.

Meeeeeeen det var den ikke

Håber det er det samme for dig

Anmeld

7. februar 2011

Mullefisen2011

Kan man godt have slemme mens smerter lige op til???

Men hvad så med det der luft i maven.. Håber virkelig i har ret..

Anmeld

7. februar 2011

Leonora

Jeg har haft mens smerter begge gange...og troede derfor ikke på at jeg var gravid...men det var jeg....uden blødningen er INTET løb kørt...husk det :-)

Anmeld

7. februar 2011

ønskebørn74

Mullepigen86 skriver:

for at den er der søde!!!! Håber du får humøret op igen snart!!!! Kæmpe... ... Lene

Anmeld

7. februar 2011

Mullefisen2011

Håber virkelig i har ret..  og håber det er bedre i morgen..

Anmeld

7. februar 2011

Lisbeth1985

for at den er der alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.