finanskrisen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Fines mor

Jeg er statsansat, så derfor ikke ramt. Men min mand har været uden job i 1½ år, og det er ved at være lidt hårdt :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Diana...

Nej pga graviditeten. 

Anmeld

7. februar 2011

L.J.L

Fines mor skriver:

Jeg er statsansat, så derfor ikke ramt. Men min mand har været uden job i 1½ år, og det er ved at være lidt hårdt :-(

1½ år er sgu længe!

Kan sagtens forstå det må være hårdt. Det er nok nemt at komme til at miste håb og gejst, hvis man bliver afvist gang på gang.

Jeg håber ikke det samme sker for mig!

Anmeld

7. februar 2011

Fines mor

linselouise skriver:

1½ år er sgu længe!

Kan sagtens forstå det må være hårdt. Det er nok nemt at komme til at miste håb og gejst, hvis man bliver afvist gang på gang.

Jeg håber ikke det samme sker for mig!

Alle er ved at være godt trætte af det her i huset :-( Han kommer også til nogle samtaler, men får også afslag. Der er ca. 6-10 stillinger for ham om året, så det er meget begrænset hvad han kan finde at søge.

Anmeld

7. februar 2011

wamse

Min eksmand og jeg blev ramt af finanskrisen(og enhver anden krise) Vi var ansat på samme fabrik, han på dag og jeg på nat, og vi blev indenfor samme døgn fyret. Vi blev fyret d. 30/3-09, på vores datters fødselsdag.

Jeg søgte alt, hvad jeg kunne, og fik hurtig andet, men måtte hurtigt opsige dette, da min eksmand ikke kunne passe vores datter om natten.

Jeg valgte så at gå i gang med en uddannelseHan går så stadig ledig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.