finanskrisen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: har du mistet et job grundet nedskæringer?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.110 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

L.J.L

er egentlig bare nysgerrig efter at vide hvor mange herinde som har mistet et job som følge af finanskrisen?

Går du stadig ledig?

det er helt frivilligt om man ønsker at udybe eller ej

Jeg blev selv opsagt efter endt barsel, grundet nedskæringer, min mand ligeså på sit tidligere job.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

oo

nej vi er ikke ramt. jeg er jo studerende, så det er jo meget enkelt og Søren er fysik-mat gymnasielærer og dem er der efterspørgsel på, så han er også sikret, heldigvis!

Anmeld

7. februar 2011

tioyv

har stemt ja for blev fyret i marts 2009 pga krisen, og gik hjemme i 7uger og blev ansat i et andet firma, men så efter  1år kom jeg tilbage til det firma jeg var blevet fyret fra..

Anmeld

7. februar 2011

Valle81

linselouise skriver:

er egentlig bare nysgerrig efter at vide hvor mange herinde som har mistet et job som følge af finanskrisen?

Går du stadig ledig?

Jeg blev selv opsagt efter endt barsel, grundet nedskæringer, min mand ligeså på sit tidligere job.

JA her er vi begge ramt, Kenny er i entreprenør branchen og fik fyresedlen (vinterfyring) da juleferien meldte sig, han går stadig og venter på opringenen om hvornår de skal møde igen.

Jeg blev fyret da min arbejdsplads gik konkurs, er pt på barselog skal igen og de to barsler overlapper hinanden, men jo vi er ramt.

To på dagpenge, mister løn under barsel og tjah,hvem ved om jeg kan finde noget nyt???

Øv og skod!

Anmeld

7. februar 2011

ekzunz

Jeg er blevet opsagt, men det er ikke pga. finanskrisen, og jeg har nu været ledig siden 1.januar. Jeg synes ikke der er noget spændende at søge, men det er nok mest fordi jeg allerhelst gerne vil læse videre i stedet for at arbejde.

Min mand er heller ikke opsagt. Firmaet kan sagtens mærke finanskrisen og der er også blevet opsagt medarbejdere. Men han er vist "one of a kind" i hans stilling, så han er vist næsten helt sikker.....

Anmeld

7. februar 2011

TbCp

Ingen af os herhjemme har mistet job, men vi er også begge private/selvstændige.

Anmeld

7. februar 2011

L.J.L

Valle81 skriver:

JA her er vi begge ramt, Kenny er i entreprenør branchen og fik fyresedlen (vinterfyring) da juleferien meldte sig, han går stadig og venter på opringenen om hvornår de skal møde igen.

Jeg blev fyret da min arbejdsplads gik konkurs, er pt på barselog skal igen og de to barsler overlapper hinanden, men jo vi er ramt.

To på dagpenge, mister løn under barsel og tjah,hvem ved om jeg kan finde noget nyt???

Øv og skod!

av den er ikke sjov !

jeg selv er i kontorbranchen så er ret så spændt på at se hvor længe jeg må gå ledig, har hørt at det er en af de brancher der er hårdt ramt..

heldigvis er min mand selvstændig i boligbranchen så der vil altid være penge at tjene!

Anmeld

7. februar 2011

Lise

Nej, vi har begge overlevet uden fyresedler  Der har været en del fyringsrunder på mit (tidligere) job pga krise, men jeg overlevede på mystisk vis... Har netop skiftet job efter endt barsel (for fire uger siden), men det var mit eget ønske at komme væk fra det tidligere job.

Anmeld

7. februar 2011

Valle81

linselouise skriver:

av den er ikke sjov !

jeg selv er i kontorbranchen så er ret så spændt på at se hvor længe jeg må gå ledig, har hørt at det er en af de brancher der er hårdt ramt..

heldigvis er min mand selvstændig i boligbranchen så der vil altid være penge at tjene!

Dejligt at han har noget - altså de dagpenge er bare ikke sjove.

Vi har faktisk ikke engang råd til at sende Anton i vuggestuen fordi at de penge jeg skulle have fået i løn under barsel jo bare er væk og dermed pengene til vuggestuen.

Nu skal jeg jo heldigvis på barsel igen og er helt afklaret med at have ham hjemme lidt længere endnu og vil det også gerne ( er slet ikke klar til at sende ham afsted)

Jeg sad også på kontor ( på et bogtrykkeri) og af for katten hvor har finanskrisen taget hårdt om den branche:0(

Anmeld

7. februar 2011

SSL

linselouise skriver:

Går du stadig ledig?

Jeg svare lige på min kærestes situation, da han har arbejde og jeg er studerende selv.. Han er udd. og har ikke mistet sit job, nej! Men, det er håndværkerbranchen, og MANGE af hans tidligere kollegaer har faktisk været sendt hjem enten 'for good' med fyreseddel, eller 'bare' sendt hjem for en periode, og så genansat når der kom mere arbejde.. Min kæreste er stort set den eneste der IKKE har prøvet det, så det ser godt ud herfra, at han er en keeper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.