finanskrisen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: har du mistet et job grundet nedskæringer?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.110 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

L.J.L

er egentlig bare nysgerrig efter at vide hvor mange herinde som har mistet et job som følge af finanskrisen?

Går du stadig ledig?

det er helt frivilligt om man ønsker at udybe eller ej

Jeg blev selv opsagt efter endt barsel, grundet nedskæringer, min mand ligeså på sit tidligere job.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

oo

nej vi er ikke ramt. jeg er jo studerende, så det er jo meget enkelt og Søren er fysik-mat gymnasielærer og dem er der efterspørgsel på, så han er også sikret, heldigvis!

Anmeld

7. februar 2011

tioyv

har stemt ja for blev fyret i marts 2009 pga krisen, og gik hjemme i 7uger og blev ansat i et andet firma, men så efter  1år kom jeg tilbage til det firma jeg var blevet fyret fra..

Anmeld

7. februar 2011

Valle81

linselouise skriver:

er egentlig bare nysgerrig efter at vide hvor mange herinde som har mistet et job som følge af finanskrisen?

Går du stadig ledig?

Jeg blev selv opsagt efter endt barsel, grundet nedskæringer, min mand ligeså på sit tidligere job.

JA her er vi begge ramt, Kenny er i entreprenør branchen og fik fyresedlen (vinterfyring) da juleferien meldte sig, han går stadig og venter på opringenen om hvornår de skal møde igen.

Jeg blev fyret da min arbejdsplads gik konkurs, er pt på barselog skal igen og de to barsler overlapper hinanden, men jo vi er ramt.

To på dagpenge, mister løn under barsel og tjah,hvem ved om jeg kan finde noget nyt???

Øv og skod!

Anmeld

7. februar 2011

ekzunz