Min svigermor er fu**ing ***

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

twinny

Nu har jeg selv en svigermor, som ikk lige falder i min smag.... Der var nogle ting, der gjorde at jeg sagde til min kæreste. At han simpelhen blev nødt til at holde en pause fra hende, da hun virkelig er en sur dame og det smitter a på min kæreste...

Så det kan være i skal tage en pause fra hinanden, altså fra svigermor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Caroline86

SSL skriver:

Hvis min søns kæreste skrev med så grimt sprogbrug og tydeligvis HADEDE mig, ville jeg nok også være lidt ked, og udtrykke det sådan!

Hader er et stort ord, og dine sætninger er utrolig grimme.. Måske er det en del af situationen?

jeg er faktisk meget enig...

Jo, naturligvis kan man blive HELT VILDT frustreret og svigermødre kan bestemt være en pestilens...

Men måske ligger der mere bag end somså?

Hendes "vrede" er jo blot et udtryk for at hun gerne vil se Jer, og det synes jeg da må være dejligt?

Har du forsøgt at ringe til hende engang imellem, spørge hende hvordan hun har det og sige at I rigtigt gerne snart vil besøge hende, men at I bare slet ikke har råd lige nu?

Forsøgt at fortælle hende hvad der foregår i Jeres liv i stedet for at forklare hende det? Der er faktisk stor forskel

Jeg håber alle problemer løser sig for Jer, for jeg er STOR fan af tæt familie og jeg tror virkelig bare det er fordi hun gerne vil se Jer!

Knus Caroline

Anmeld

7. februar 2011

Mauser.

Jeg forstår VIRKELIG godt at det kan være EKSTREMT hårdt at have en svigermor som blander sig i ALT hvad man foretager sig, og forstår godt at man kan blive ekstremt vred  men det bedste du kan gøre er at tage en snak med hende, snak med hende om at du føler at hun blander sig for meget i jeres liv og de valg i træffer .. 

Selvfølgelig er det meget hårdt skrevet, men hvis det har stået på længe forstår jeg godt at du er ved at koge over  

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

jeg er faktisk meget enig...

Jo, naturligvis kan man blive HELT VILDT frustreret og svigermødre kan bestemt være en pestilens...

Men måske ligger der mere bag end somså?

Hendes "vrede" er jo blot et udtryk for at hun gerne vil se Jer, og det synes jeg da må være dejligt?

Har du forsøgt at ringe til hende engang imellem, spørge hende hvordan hun har det og sige at I rigtigt gerne snart vil besøge hende, men at I bare slet ikke har råd lige nu?

Forsøgt at fortælle hende hvad der foregår i Jeres liv i stedet for at forklare hende det? Der er faktisk stor forskel

Jeg håber alle problemer løser sig for Jer, for jeg er STOR fan af tæt familie og jeg tror virkelig bare det er fordi hun gerne vil se Jer!

Knus Caroline

tror måske i har misforstået mig meget.

hun siger til mig at jeg stopper ham med at besøge hende. hun giver mig skylden at min kæreste ikke kommer på besøg. mín kæreste har sagt til hende at han ingen penge har når han ikke har fået sin su. og det vil hun ikke acceptere. også siger hun også at jeg forbyder ham at tage afsted. når han har sagt til hende at vi ikke har råd.

Anmeld

7. februar 2011

Sof

Rockertand skriver:

Der er mange passager i dit indlæg, der er tæt på ulæselige, fordi det er dårligt formuleret og skrevet i vrede.

Gætter på, at der også er et element af dårlig kommunikation og misforståelser begge veje?

Det var også min første tanke, føler ikke helt jeg kan finde hovede og hale i det indlæg her 

Anmeld

7. februar 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Anonym skriver:

hun siger til mig at jeg stopper ham med at besøge hende. hun giver mig skylden at min kæreste ikke kommer på besøg. mín kæreste har sagt til hende at han ingen penge har når han ikke har fået sin su. og det vil hun ikke acceptere. også siger hun også at jeg forbyder ham at tage afsted. når han har sagt til hende at vi ikke har råd.

SÅ må din kæreste lige stamme skoene lidt og sige noget til svigermor..

jeg syntes godt man kan snakke sammen på en ordenlig måde, men hvis mor og søn ikke kan kommunikere ordenligt kan det godt knipe med en svigerdatter også....

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg bander aldrig! ikke når jeg snakker, jeg skriver det kun når jeg er Rigtig sur.

Anmeld

7. februar 2011

Peanut

Du skal nok forklare dybere..

Der kan jo ligge SÅ meget i jeres samtale, som vi ikke kan se.

Umiddelbare lyder du til at være ret ung og fuld af frustration.

Hvorlænge har dig og din kæreste været sammen? Har din svigermor altid været sådan? eller er det noget der er startet her på det sidste.

Jeg kan se at jeg er ret heldig. 

Dengang min kæreste og jeg ikke havde for mange penge, betalte vores forældre gerne for turen når vi besøgte dem. (vi bor i sønderjylland - og min kærestes forældre bor på Samsø, og mine i kbh - så det er en dyr tur uanset hvor vi vil hen) - og de betaler endda stadig turen, eller giver et tilskud. Det er ikke fordi nogen af vores forældre er rige, men de vil jo gerne hjælpe os lidt, og se os selvfølgelig 

Ved ikke om du evt kunne foreslå din svigermor, at hvis hun ville give lidt til benzinen engang imellem, vil i meget gerne besøge hende.

Det KAN jo være hun tror at det med økonomien er en dårlig undskyldning.

Anmeld

7. februar 2011

Caroline86

Anonym skriver:

jeg tror måske det er dig der misforstår hende, men det er selvfølgelig rigtigt svært at udtale sig om når man slet ikke kender Jer eller Jeres situation...

Nogle gange ser man jo spøgelser og så tror jeg måske det kan hjælpe hvis DU taler med hende i stedet for at det er din kæreste der gør det?

Jeg tror ikke hun mener det ondt på nogen måde...

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

jeg tror måske det er dig der misforstår hende, men det er selvfølgelig rigtigt svært at udtale sig om når man slet ikke kender Jer eller Jeres situation...

Nogle gange ser man jo spøgelser og så tror jeg måske det kan hjælpe hvis DU taler med hende i stedet for at det er din kæreste der gør det?

Jeg tror ikke hun mener det ondt på nogen måde...

omg! man kan ikke snakke med hende, da jeg så hende igår skælde hun mig ud som om jeg var et barn! jeg kunne ikke snakke med hende fordi hun skulle fortælle mig hvad jeg gjorde galt, og at vi skal komme og besøge hende, jeg har ingen penge.

hvorfor er det i "forsvare" hende.
hun giver mig skylden for alt!

hun siger at jeg lever af min kæreste pengemæssigt.
det er ham der lever af mig fordi han ingen penge har!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.