Min svigermor er fu**ing ***

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.182 visninger
22 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Anonym trådstarter

JEG HADER MIN SVIGMOR. hun ødelægger alt for os.

1. vi besøger "aldrig" hende åbenbart, (VI HAR INGEN PENGE)
2. vi har åbenbart råd til at købe ny seng, men ikke besøge "hende"(DER VAR SKIMMELSVAMP I VORES GAMLE!) 'hvad skulle vi gør for Hel*ede!'
3. så siger hun til min forlovede, (Ja HUN har helt sikkert købt dem lang tid før i begyndte sammen!) HUN HAR IKKE EN GANG SAGT TILLYKKE!!! ORGHHHH!
4. Siger hun til mig, han må aldrig komme alene, bla bla bla ( HAN INVITERE MIG MED!)
5. så siger hun, hvorfor fan*en sælger i jeres bil, også får i en anden bil! ( HALLO HUN ANER IKKE HVAD DER VAR FU*KING GALT MED DEN GAMLE BIL VI HAVDE) -desuden, er der intet galt med den bil jeg får GRATIS af min søster!!!

OGSÅ EN DEL MERE!!!!!

seriøst piger er det mig eller er hun virkelig jaloux over at hendes lille dreng ikke besøger hende så tit. vi bor ca 60km fra hende og vi "besøgte" hende næsten hver uge. og fordi vi ikke har penge også f**ing brokker sig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

SSL

Hvis min søns kæreste skrev med så grimt sprogbrug og tydeligvis HADEDE mig, ville jeg nok også være lidt ked, og udtrykke det sådan!

Hader er et stort ord, og dine sætninger er utrolig grimme.. Måske er det en del af situationen?

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

SSL skriver:

Hvis min søns kæreste skrev med så grimt sprogbrug og tydeligvis HADEDE mig, ville jeg nok også være lidt ked, og udtrykke det sådan!

Hader er et stort ord, og dine sætninger er utrolig grimme.. Måske er det en del af situationen?

Desværre er det hende der bruge det sprog brug!

Anmeld

7. februar 2011

Rockertand

Der er mange passager i dit indlæg, der er tæt på ulæselige, fordi det er dårligt formuleret og skrevet i vrede.

Gætter på, at der også er et element af dårlig kommunikation og misforståelser begge veje?

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

SSL skriver:

og jeg hader hende først nu og det har gået på i halvanden uge nu. mit temperment gik overkanten idag.

Anmeld

7. februar 2011

SSL

Anonym skriver:

Desværre er det hende der bruge det sprog brug!

HVIS hun er så primitiv, bør du da lade det pralle af dig istedet for at tage dig af det.. Vælg dine kampe med omhu, HVIS det er hende.. Jeg ser KUN hvad du skriver og kender ikke situationen!

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Der er mange passager i dit indlæg, der er tæt på ulæselige, fordi det er dårligt formuleret og skrevet i vrede.

Gætter på, at der også er et element af dårlig kommunikation og misforståelser begge veje?

slet ikke dårlig , vi kommer begge to fra samme land.

dvs ikke fra danmark

Anmeld

7. februar 2011

LilyMarleen

Ja undskyld, men jeg ville godt nok også være ked af at have sådan en svigerdatter

Anmeld

7. februar 2011

mor-til-vanessa

forstår ikke særlig meget af det du skriver, men ligefrem sige at du hader hende... det er store ord og er sikker på at det slet ikke kommer til at gavne jeres forhold.

Anmeld

7. februar 2011

Rockertand

Anonym skriver:

slet ikke dårlig , vi kommer begge to fra samme land.

dvs ikke fra danmark

Nå okay - hvis I fortsat skal fungere som en familie, så er I nok nødt til at finde en løsning på de her problemer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.