Sikkert et dumt spørgsmål....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Faith

Maja88 skriver:

hvor havde du tænkt dig at skulle hen mia????

for jeg ved du gerne må i DGI huset i herning... skal du selv afsted???

der er konstant livreddere og der er både varmtvandsbassin og et lille børnebassin

Vi overvejede Holstebro badeland, men hvis du ved at man gerne må i DGI huset, er det da der vi tager hen.

Jeg skal afsted ssmmen med manden. Han tager til usa på søndag, så vi tænkte vi ville lave noget hyggeligt sammen med drengene inden han drager afsted.

Vi skal altså snart ses! Det kan da ikke passe at vi ikke skal ses når vi bor i samme lille by

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Maja88

smillaluna skriver:

Vi overvejede Holstebro badeland, men hvis du ved at man gerne må i DGI huset, er det da der vi tager hen.

Jeg skal afsted ssmmen med manden. Han tager til usa på søndag, så vi tænkte vi ville lave noget hyggeligt sammen med drengene inden han drager afsted.

Vi skal altså snart ses! Det kan da ikke passe at vi ikke skal ses når vi bor i samme lille by

jamen jeg er klar på at ses..

men skal lige have den her uge overstået...

så kommer jeg og underholder når manden er rejst afsted.

men ja i dgi huset i herning er det helt 1000% sikker man gerne må komme når man vil. der er faciliteter i både herrer og dame omkl. til børn. eller der er pusleplads og det hele inde i svømmehallen også.

men altså det eneste som ikke er 100% sikker, er at varmvandsbassinet lige er frit.

Anmeld

7. februar 2011

Lone Jakobsen

nej nej, betyder det at jeg ikke får dem at se imorgen, klædt ud til fastelavnsfest i legestuen?

men ja, det må i gerne

Anmeld

7. februar 2011

Faith

nutche skriver:

nej nej, betyder det at jeg ikke får dem at se imorgen, klædt ud til fastelavnsfest i legestuen?

men ja, det må i gerne

Årh Lone det havde jeg da helt glemt!

Men tror vi holder fast i vores planer om at tage i svømmehallen i morgen. Du skal såmænd tids nok få nok af de drenge

Anmeld

7. februar 2011

Lone Jakobsen

smillaluna skriver:

Årh Lone det havde jeg da helt glemt!

Men tror vi holder fast i vores planer om at tage i svømmehallen i morgen. Du skal såmænd tids nok få nok af de drenge

hi hi, åh det kan jeg sørme godt forstå. det er også alt for længe siden vi har været afsted.

jeg elsker Holstebro badeland. men det er åbningstiderne lidt specielle.

Anmeld

7. februar 2011

Laulund87

smillaluna skriver:

Ja det var nemlig det jeg tænkte at vi kunne tage afsted fra morgenen af for at undgå den værste larm fra børn og ældre damer der svømmer rygcrawl.

Det lyder som en god idé haha

Anmeld

9. februar 2011

astridt

Hej Mia

Lige til en anden gang du vil ud og svømme, må du gerne tage dine drenge med i Holstebro badeland uden for babysvømning-tid... (Det koster alm billet for dig som voksen i almindelig-tid og mener du får rabat i babysvømningtid, da de jo godt ved man ikke er der så længe med små børn)

Mvh Astrid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.