Sikkert et dumt spørgsmål....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Faith

Men jeg stiller det alligevel

Manden og jeg har tænkt på at tage i svømmehallen med drengene i morgen. Mit spørgsmål er så:

Må man tage i svømmehallen med babyer uden for babysvømnings-tid??? Altså på eget ansvar? Eller skal der være en livredder specielt til at overvåge når der er spædbørn i vandet?

Ej ved godt det er et tosset spørgsmål, for det må man vel godt. Men jeg vil bare gerne være helt sikker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

AnneBJ

Selvfølgelig må man det! - er min første indskydelse, men jeg bliver da egentlig i tvivl!

Det har jeg nu bare hele tiden forestillet mig at jeg vil gøre, så er da spændt på om du får andre svar... ?!

Og dumme spørgsmål findes altså ikke

Anmeld

7. februar 2011

Loa

Det må du gerne

Anmeld

7. februar 2011

birthee

Kan da ikke forestille mig at man ikke må det -jeg tænker mere på hvor meget ro der er i varmtvands-bassinet i forhold til hvis man er på sådan et baby-svømnings-hold...

Men ellers god svømmetur...!

Knus

Anmeld

7. februar 2011

Faith

AnneBJ skriver:

Selvfølgelig må man det! - er min første indskydelse, men jeg bliver da egentlig i tvivl!

Det har jeg nu bare hele tiden forestillet mig at jeg vil gøre, så er da spændt på om du får andre svar... ?!

Og dumme spørgsmål findes altså ikke

Godt jeg ikke er den eneste der er i tvivl

Tror da bare jeg ringer til svømmehallen i morgen og hører dem ad. Så slipper vi for at køre forgæves

Anmeld

7. februar 2011

Faith

Loa skriver:

Det må du gerne

Tak for svar

Anmeld

7. februar 2011

Faith

birthee skriver:

Kan da ikke forestille mig at man ikke må det -jeg tænker mere på hvor meget ro der er i varmtvands-bassinet i forhold til hvis man er på sådan et baby-svømnings-hold...

Men ellers god svømmetur...!

Knus

ja det kan der være noget om

Anmeld

7. februar 2011

Laulund87

Ja det var jeg da nogle gange da Maria var helt lille

Bare i varmtvandsbassinet og så hvor der ikke er så meget uro. I hverdagene er der jo ikke vildt mange mennesker og især ikke børn

Anmeld

7. februar 2011

Faith

Laulund87 skriver:

Ja det var jeg da nogle gange da Maria var helt lille

Bare i varmtvandsbassinet og så hvor der ikke er så meget uro. I hverdagene er der jo ikke vildt mange mennesker og især ikke børn

Ja det var nemlig det jeg tænkte at vi kunne tage afsted fra morgenen af for at undgå den værste larm fra børn og ældre damer der svømmer rygcrawl.

Anmeld

7. februar 2011

Maja88

smillaluna skriver:

Ja det var nemlig det jeg tænkte at vi kunne tage afsted fra morgenen af for at undgå den værste larm fra børn og ældre damer der svømmer rygcrawl.

hvor havde du tænkt dig at skulle hen mia????

for jeg ved du gerne må i DGI huset i herning... skal du selv afsted???

der er konstant livreddere og der er både varmtvandsbassin og et lille børnebassin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.