Min søn har Virus på hjernen (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

eirene

Puha, hvor er det skræmmende. Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det må føles. I må have været frygtelig bange. Føler med jer og håber alt er godt nu.

Kram fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

K&S

7. februar 2011

LinLin

Åh! Sikke en forfærdelig oplevelse!

Stort

Anmeld

7. februar 2011

TbCp

Nej hvor forfærdeligt!

Håber at han er ovre det nu!

Anmeld

7. februar 2011

Mi

En af vores piger havde også adskillige feberkramper. Det ser bare så grimt ud, ja de ser ud som om de er ved at dø  Den lille har heldigvis kun krampet en gang.

Jeg forstår godt at i har været bange, det er en slem omgang i har været igennem

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

7. februar 2011

Ranarupta

Puha, stakkels lille Nilas og stakkels mor og far!

Det må være så rædsomt at se sit barn sådan... 

Jeg håber, at alt går i den rigtige retning nu!

Kram herfra.

Anmeld

7. februar 2011

Lone Jakobsen

åh det lyder godt nok som en slem omgang. får helt tårer i øjnene af at læse det du skriver.

håber det kun går fremad nu.

Anmeld

8. februar 2011

BabyNilas

SussieThyssen skriver:

Eiii hvor må det dog være skrækkeligt at have oplevet.
Stakkels søde I forældre og jeres stakkels lille dreng.
Men hvor er det godt, at der er hånd om det nu.
Hvor længe mener man så, at han skal have den medicin mod kramperne...for virussen må vel fortage sig på et tidspunkt??
Du får lige et kæmpe knus med på vejen...og rigtig god bedring til den lille fyr.

Kærligst
Sussie

Vi skal på sygehuset i morgen hvor Nilas skal have tage nye blodprøver og når svaret kommer skulle vi gerne få afvide hvor lægen han skal blive ved med at få medicin.

Men heldigvis er han en virkelig sej lille gut, han tager det så super pænt og vi kan slet ikke mærke på ham at han har været syg

Anmeld

8. februar 2011

BabyNilas

Mille83 skriver:

Åhh kæmpe knus herfra, det er dog noget forfærdeligt noget og opleve...Pyhhh......

Tænker bare om han blev undersøgt for epilepsi? - for det er jo sådan nogle anfalde, bare en tanke, men det har de nok undersøgt. 

Kæmpe kram herfra 

ja det er han tjeket for. Han har fået lavet både en CT og MR scanning af hovedet og det var slet ikke noget at komme efter. Heldigvis

Anmeld

8. februar 2011

BabyNilas

tusind tak alle sammen for jeres knus og tanker.

Dagen i dag har været en rigtig dejlig dag. Nilas har været så glad og har leget meget med sin far. I morgen skal vi på sygehuset og have taget nye blodprøver, så det er vi lidt spændte på. Men lægen mener ikke der er noget at komme efter. Så det er bare dejligt.

Vi krydser også fingre for at Nilas ikke får flere kramper. En god ting som er kommet ud af det (hvis man kan sige det) er at han nu spiser meget mere end før og han sover nogle gode lure på 3-4 timer, og når han er vågen smiler han meget mere og vil rigtig gerne lege. Så det er ihvertfald rigtig dejligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.