Shiiit - hjæælp, please? (sikkerhed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

MissGeoh

MissGeoh skriver:

Der er sådan nogen her, men det var ikke dem jeg tænkte på. Men hvis de her er gode nok, så er det nemmere end man skal gå og åbne og lukke de bokse som jeg tænkte på.

Hov jeg glemte lige linket.

http://www.babynbags.dk/index.php/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=302&category_id=26

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

qp

Hov jeg glemte lige linket.

http://www.babynbags.dk/index.php/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=302&category_id=26

Jeg fandt nogle andre som jeg lige har bestilt fra england - der er normalt 4 i en pakke og jeg bestilte 2 pakker til kr 133 inkl fragt da der jo er 6 knapper på mit komfur

1000 tak alle sammen!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. februar 2011

MissGeoh

qp skriver:

Jeg fandt nogle andre som jeg lige har bestilt fra england - der er normalt 4 i en pakke og jeg bestilte 2 pakker til kr 133 inkl fragt da der jo er 6 knapper på mit komfur

1000 tak alle sammen!

Det var sådan nogle jeg mente.

Men kunne ikke finde dem.. 

De skulle være super gode dem der..

Anmeld

7. februar 2011

qp

MissGeoh skriver:

Det var sådan nogle jeg mente.

Men kunne ikke finde dem.. 

De skulle være super gode dem der..

Ja de reklamerer da med dem alle steder (udelandske sider) lagde lige et billede mere på så man kan se hvordan det ser ud når de er sat på .... Ohh I love the UK, der kan man sgu få tingene billigt!

Anmeld

7. februar 2011

MissGeoh

qp skriver:

Ja de reklamerer da med dem alle steder (udelandske sider) lagde lige et billede mere på så man kan se hvordan det ser ud når de er sat på .... Ohh I love the UK, der kan man sgu få tingene billigt!

Min kusine købte vist sine i IKEA, men der var desværre ikke nogen da jeg kiggede..

De er super smarte..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.