Shiiit - hjæælp, please? (sikkerhed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

qp

Min søn tændte forleden pladerne til ovnen - der lå nogle ting på som blev ret så sorte... Men HELDIGVIS var jeg lige i nærheden.

Vi bor på 2 etager og jeg er ret utryg ved, at lade han være alene i underetagen nu...

Findes der ikke et eller andet sikkerheds noget som skjuler de satans knapper som man skruer ovnpladerne fra med?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

TbCp

qp skriver:

Min søn tændte forleden pladerne til ovnen - der lå nogle ting på som blev ret så sorte... Men HELDIGVIS var jeg lige i nærheden.

Vi bor på 2 etager og jeg er ret utryg ved, at lade han være alene i underetagen nu...

Findes der ikke et eller andet sikkerheds noget som skjuler de satans knapper som man skruer ovnpladerne fra med?????

Ja det gør der.... jeg har nemlig en... skal lige se om jeg kan komme i tanke om hvad den hedder

Anmeld

7. februar 2011

qp

TbCp skriver:

Ja det gør der.... jeg har nemlig en... skal lige se om jeg kan komme i tanke om hvad den hedder

Åhh please find ud af det - evt et link hvis det kan købes online??

Anmeld

7. februar 2011

MissGeoh

Du kan få sådan nogle til at sætte på knapperne så man ikke kan dreje på dem, medmindre man åbner for dem.

Anmeld

7. februar 2011

qp

7. februar 2011

qp

MissGeoh skriver:

Du kan få sådan nogle til at sætte på knapperne så man ikke kan dreje på dem, medmindre man åbner for dem.

Hvad er det for noget og hvor kan jeg finde det??

Anmeld

7. februar 2011

MissGeoh

qp skriver:

Hvad er det for noget og hvor kan jeg finde det??

Det er sådan nogen plastik nogen man sætter udover.. Jeg kan lige se om jeg kan finde et link, for de er ret smarte.. Husker dog ikke hvad de hedder.

Anmeld

7. februar 2011

ekzunz

Min svoger byggede en til vores komfur. Det var bare et bræt med 2 metalbånd (kraftige) på. Dem kunne man stikke ned i håndtaget, så brædtet dækkede for knapperne. Han brændte en computermus af - det lugter virkelig ikke godt. Der lå kun den store kugle tilbage resten var smeltet....

Anmeld

7. februar 2011

MissGeoh

qp skriver:

Der er sådan nogen her, men det var ikke dem jeg tænkte på. Men hvis de her er gode nok, så er det nemmere end man skal gå og åbne og lukke de bokse som jeg tænkte på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.