gemmer du...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.937 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Fru Hansen

Jeg har lige smidt en stak børnetegninger ud. Min mor var helt i panik. Hun har gemt ALT. Selv den første tot hår jeg fik klippet af, mine mælketænder osv.

Jeg er overhovedet ikke den sentimentale type og ville aldrig sætte mig og kigge på mine gamle tænder, hår, tegnnger og hvad konen ellers gemmer på.

Jeg har gemt scanningsbilleder af mine børn, men de ligger bare i en mappe. Det er nok et tilfælde at de ikke er smidt ud endnu.

Men hvad med dig?

Gemmer du dit barns tænder, tegninger, sko....?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Ni-ko-li-ne

ja jeg er en kæmpe gemmer!!!

men med tiden bliver det nok sådan at jeg sorterer ud i Nikolines tegnnger og kun gemmer et par stykker fra hver måned f.eks. i en mappe...

tænder, helt sikkert!

Anmeld

7. februar 2011

L.J.L

fru-nielsen skriver:

Jeg har lige smidt en stak børnetegninger ud. Min mor var helt i panik. Hun har gemt ALT. Selv den første tot hår jeg fik klippet af, mine mælketænder osv.

Jeg er overhovedet ikke den sentimentale type og ville aldrig sætte mig og kigge på mine gamle tænder, hår, tegnnger og hvad konen ellers gemmer på.

Jeg har gemt scanningsbilleder af mine børn, men de ligger bare i en mappe. Det er nok et tilfælde at de ikke er smidt ud endnu.

Men hvad med dig?

Jeg har gemt min ynglingsbody til Lauritz da han var nyfødt, og det første hår jeg klippede af hans hoved er også gemt sammen med en seddel mig og manden skrev hvor vi har skrevet hvilke nyheder der var på selve dagen, og hvilke tanker vi gjorde os. Og så gemmer jeg da helt sikkert også hans første tegning og hans tænder

Anmeld

7. februar 2011

mortil3trustrup

Jeg gemmer.

Jeg har gemt følgende.

Første hårlok fra de første gang var ved frisør.

Første sko.

Første sut.

Kort som de fik med i gaver.

Vandre journal.

Avis fra den dag de blev født.

Tegninger og ting de har lavet i skolen.

Tænder de har hver især et tandkrus som de fik til dåben.

Så ja jeg gemmer. Jeg har en kasse til hver af pigerne. Min mor har også gemt mit og jeg må indrømme syns det var sjovt at læse her da jeg blev stor.

Anmeld

7. februar 2011

ekzunz

Jeg har da gemt de 2 tænder Lukas har tabt ind til videre, og jeg kommer helt sikkert til at gemme alle sammen. Jeg har ikke gemt nogle hårtotter eller noget børnetøj.

Tegninger ryger også ud med rund hånd.....Jeg har gemt enkelte, fx. den første tegning hvor man kunne se det var mennesker (eller skulle forestille...) Jeg har gemt de rigtige ting de laver i børnehaven, lysestager, krus osv, men alt andet ryger altså ud...

Anmeld

7. februar 2011

Pige2009

fru-nielsen skriver:

Men hvad med dig?

Jeg har gemt Lauras første tegning og har også tænkt mig at gemme hendes tænder til den tid, men ellers gider jeg heller ikke gemme så meget

Anmeld

7. februar 2011

JulieE

Znuzke skriver:

Jeg har da gemt de 2 tænder Lukas har tabt ind til videre, og jeg kommer helt sikkert til at gemme alle sammen. Jeg har ikke gemt nogle hårtotter eller noget børnetøj.

Tegninger ryger også ud med rund hånd.....Jeg har gemt enkelte, fx. den første tegning hvor man kunne se det var mennesker (eller skulle forestille...) Jeg har gemt de rigtige ting de laver i børnehaven, lysestager, krus osv, men alt andet ryger altså ud...

Sådan er det også herhjemme

Anmeld

7. februar 2011

Alína Hólm

jeg gemmer ALT. lige meget hvad det er!!

Anmeld

7. februar 2011

Carina1977

fru-nielsen skriver:

Men hvad med dig?

I starten gemte jeg hans tænder....det gør jeg ikke mere. Er faktisk også lidt i tvivl om, hvor de er henne, idet at vi er flyttet 2 gange siden

Scanningsbilledet har jeg gemt, fordi det betyder noget specielt for mig. Det billede bliver aldrig kasseret.

Jeg har gemt nogen af hans tegninger, men primært tegninger fra han var 1-6 år. Jeg gemmer ikke tegninger længere, medmindre det er noget han har brugt timer på, og gjort sig rigtig umage med.

Anmeld

7. februar 2011

mor-til-vanessa

Jeg har gemt en del. Tøj fra hende som jeg gerne vil bruge til næste barn. Hendes første tegning, mill af billeder og vandrejournal. Skal også gemme hendes første sko, en tot hår og tænder. Jeg har gemt nogle negle jeg har klippet af som sidder i hendes scrapbog.Min mor har selv gemt en masse fra mig og noget af det har jeg selv liggende. Tænder og en meget lang hestehale jeg fik klippet af da jec var seks år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.