Børnesår og kyssesyge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

TbCp

kitty skriver:

saftevand eller sodavand var måske en mulighed. Men ja, ellers lokkemad bagefter, der dræber smagen. Jeg fik antibiotika i 3 mdr. da jeg var lille, jeg fejlede det ene og det andet, og det var virkelig ikke skægt. Jeg fik Digestive-kiks efterfølgende, og tog jeg det uden brok, så fik jeg en gave. Skide upædagogisk, men det må forældre altså gerne være engang i mellem!

Jeg håber det hjælper hende!

Hvis det hjælper med lokkegaver så må det være sådan! Hun skal jo have  det og så gør vi bare hvad der virker!!! Tror vi prøver med lakridserne og ellers forsøger vi at blande det op i saftevand.
Men måske vi også skulle have et par små gaver på lager for en sikkerheds skyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

otlitrom

TbCp skriver:

Hvis det hjælper med lokkegaver så må det være sådan! Hun skal jo have  det og så gør vi bare hvad der virker!!! Tror vi prøver med lakridserne og ellers forsøger vi at blande det op i saftevand.
Men måske vi også skulle have et par små gaver på lager for en sikkerheds skyld

Hvis det virker med gaver, lakrids eller whatever, så gør det. For hun bliver jo forhåbentlig hjulpet af medicinen, og så må målet være i fokus, og ikke vejen dertil.

Så stik hende bare en lakrids, og kryds fingre for det virker!

Anmeld

7. februar 2011

TbCp

kitty skriver:

Hvis det virker med gaver, lakrids eller whatever, så gør det. For hun bliver jo forhåbentlig hjulpet af medicinen, og så må målet være i fokus, og ikke vejen dertil.

Så stik hende bare en lakrids, og kryds fingre for det virker!

Det vil vi gøre

Anmeld

7. februar 2011

TbCp

Nu har Liva lige fået 2. gang og jeg føler bare at jeg begår overgreb på hende når hun skal have det

Vi forsøgte med at blande op i saftevand, uden hun så det, men det kunne hun smage.
Så forsøgte vi at lokke, at hun ville få 3 lakridser når hun havde taget medicinen, det var ok, men så snart det første kom ind i munden var hun nærmest ved at kaste op og spyttede det ud.

Så til sidst var vi nærmest nødt til at tvinge det ind i munden på hende

Det holder jeg altså ikke til i 10 dage

Anmeld

7. februar 2011

Klitgaard

Æv altså har desværre ikke lige nogle gode råd prøvede  alt sidst oskar var syg og jeg var ved at tude hvergang da vi også skulle holde ham med arme og ben . det er så nemt når de får lært at sluge en pille

Anmeld

7. februar 2011

TbCp

Klitgaard skriver:

Æv altså har desværre ikke lige nogle gode råd prøvede  alt sidst oskar var syg og jeg var ved at tude hvergang da vi også skulle holde ham med arme og ben . det er så nemt når de får lært at sluge en pille

Ja det er simpelthen så forfærdeligt

Kun heller ikke klare det.

Anmeld

7. februar 2011

anna-jonas

Puhhh.....................ja, det ser voldsomt ud med de sår. Godt at hun er startet på antibiotika, så de kan hele.

Håber snart at Carsten bliver rask.....................har han fået taget blodprøver??

Anmeld

7. februar 2011

TbCp

anna-jonas skriver:

Puhhh.....................ja, det ser voldsomt ud med de sår. Godt at hun er startet på antibiotika, så de kan hele.

Håber snart at Carsten bliver rask.....................har han fået taget blodprøver??

Ja de væsker ret meget, især det på tomlen er slemt.

Han skal have taget blodprøver imorgen.... jeg TVANG ham til læge idag og har sagt at får han ikke taget de prøver imorgen så kommer jeg med ind og holder hans arm!

Nu skal der altså gøres noget ved det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.