Hvad koster en rejse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Mille83

Vi har lige bestilt en rejse, rejser om en måneds tid, en uge til Lanzarote, der er 23 grader ligenu, det er en afbudsrejse, men vi har givet ca 15000 kr for 4 stjernet hotel, all inclusive, fly med mad ombord, bus til hotellet, tremmeseng til Nicoline samt højstol, så syntes faktisk det er ok, og glæder mig helt ekstremt 

Det kan gøres MEGET billigere, forrige år rejste mig og Thomas til Tyrkiet, det kostede 3600 kr pr mand for all incl. Så man skal bare kigge sig om og være i god tid.

Vi ville gerne have været i Egypten nu her, men de fleste rejseselskaber har stoppet flyene dertil 

I kan evt også selv køre til Frankrig el lign...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

nvm

KittyGirl skriver:

Åhh jeg sidder sådan og savler over at alle skal ud og rejse eller har været afsted..... jeg vil også!!!

Men hvad koster det? jeg har aldrig været ude og rejse, jo med folkeskolen... men altså.... jeg vil så gerne prøve at komme til et varmt land, ikke for varmt da vi har Lasse..

Men hvad koster det i alt at være væk en uge? Hvad har i givet? nu tænker jeg også inkl. lommepenge?

jeg var i tyrkiet for 2 år siden i en uge, jeg gav ca 3500 med alt. morgen, middag og aftensmad. og alt det du kan drikke i løbet af dagen fra kl 9-23 det gælder både vand og sprut og det var i midten af juli mdr, så det pænt billigt.

kig på tyrkiet eksperten..

vil anbefale marmaris, det er et kanont sted.

ellers har jeg hørt egypten ude for særsonen skulle være billigt.

Anmeld

7. februar 2011

Ryberg

Mille83 skriver:

Vi har lige bestilt en rejse, rejser om en måneds tid, en uge til Lanzarote, der er 23 grader ligenu, det er en afbudsrejse, men vi har givet ca 15000 kr for 4 stjernet hotel, all inclusive, fly med mad ombord, bus til hotellet, tremmeseng til Nicoline samt højstol, så syntes faktisk det er ok, og glæder mig helt ekstremt 

Det kan gøres MEGET billigere, forrige år rejste mig og Thomas til Tyrkiet, det kostede 3600 kr pr mand for all incl. Så man skal bare kigge sig om og være i god tid.

Vi ville gerne have været i Egypten nu her, men de fleste rejseselskaber har stoppet flyene dertil 

I kan evt også selv køre til Frankrig el lign...

FEDT.. hvor bliver det bare godt for jer at komme afsted Er slet ikke misundelig....

Ja, men det er bare en jungle uden lige, og hvad er billigt, hvad skal man læse med småt, hvad SKAL man huske...

Egypten har jeg ihvertfald ikke lyst til at besøge lige nu..

Alanya eller Tenerife eller sådan noget tiltaler os

Anmeld

7. februar 2011

Ryberg

nvm skriver:

jeg var i tyrkiet for 2 år siden i en uge, jeg gav ca 3500 med alt. morgen, middag og aftensmad. og alt det du kan drikke i løbet af dagen fra kl 9-23 det gælder både vand og sprut og det var i midten af juli mdr, så det pænt billigt.

kig på tyrkiet eksperten..

vil anbefale marmaris, det er et kanont sted.

ellers har jeg hørt egypten ude for særsonen skulle være billigt.

Det var vel kun for dig den pris?

For ellers lyder det da RØV billigt....

Anmeld

7. februar 2011

Mille83

KittyGirl skriver:

FEDT.. hvor bliver det bare godt for jer at komme afsted Er slet ikke misundelig....

Ja, men det er bare en jungle uden lige, og hvad er billigt, hvad skal man læse med småt, hvad SKAL man huske...

Egypten har jeg ihvertfald ikke lyst til at besøge lige nu..

Alanya eller Tenerife eller sådan noget tiltaler os

Hehe jeg glæder mig også, rigtig meget...

Vi har valgt og rejse med startour, det var der jeg kunne finde den bedste "baby service" - på deres hjemmeside er der noget der hedder afbudsrejser, du kan jo prøve og kigge lidt der 

Anmeld

7. februar 2011

nvm

KittyGirl skriver:

Det var vel kun for dig den pris?

For ellers lyder det da RØV billigt....

ja det var kun for mig. børn under 2 år mener jeg da der er gratis, jeg rejste uden barn den gang.

men synes stadig det er billigt

Anmeld

7. februar 2011

Lotus86

Vi skal til Mallorca til maj, og vi giver 2000 kr. pr. person for fly og hotel, da vi ikke bestiller pakkerejser, det kan oftest meget bedre betale sig, at bestille fly og hotel hver for sig. Du kan gå ind på www.momondo.dk og søge efter flybilletter, og så kan du bruge www.hotels.com til at finde hotel, det kan virkelig anbefales

Anmeld

7. februar 2011

Camilla_a

KittyGirl skriver:

har hørt lidt om det der med at flyve fra Hamburg... det kunne da også være en mulighed... og 14000 kr. for en rejse .. det var vel til at overkomme.. tror jeg haha..

Er det noget i sparer op til i løvet af et år, eller hvordan finder i råd?

Vi har før været afsted, hvor min store dreng var 1 år, hvor vi på Rhodos også med all-inclusive hvor hele rejsen kostede 10.000-11.000kr. Min kæreste sætter sin løn lidt højre inde på skat, så vi altid får en lille smugle tilbage, men ellers sætte vi lidt penge hver mdr. Jeg er på su

Anmeld

7. februar 2011

tinasmor

Hvis du rejser udenfor de store ferietider (hvilket jeg klart vil anbefale) så kan du få det noget billigere.

Vi rejste til Egypten i starten af januar (før alt balladen) der betalte vi 8300 kr for selve rejsen (to voksne og et barn på 2) og så købte vi tillæg all inclusive til samlet 3000 kr. så ca 11.000 (så købte vi tillæg nogle forsikringer, men det kan man jo så vælge eller undlade som man ønsker) Det var for 1 uge og vi brugte ingen penge der nede (pga all inclusive) skulle vi afsted i f.eks uge 7, så ville det have koster ca 5500 kr pr næse tror jeg (kun et skud) ville også vælge at rejse uden for sommerferien da mange steder kan blive ekstremt varme for sådan et lille barn( f.eks Tyrkiet, Egypten osv) så måske hellere maj eller lign.

Anmeld

7. februar 2011

Mette.

7000 kr. for 14 dage i Egypten, det lyder jo meget billigt, kan du huske hvor meget i så brugte i lommepenge?

jeg regner med vi "kun" tager afsted 1 uge, også bare for lige at prøve det og se om det er os (mig) ...

Det er jo nemt nok at finde en rejse, selvom jeg synes det kan være en jungle i sig selv, hvad skal man vælge, med hvad, hvor og hvordan og hvorledes... men jeg frygter bare det med lommepengene.... for det er da træls at løbe tør!!

Men grunden til vi ikke gav mere, var jo også fordi det var lidt uden for sæson. Det er altid dyrere i højsæson, så derfor skal i nok regne med de der 5000-6000 kr., for en uge.

Vi brugte ikke ret mange, jeg vil skyde på 2000-3000 kr.. Men altså, hvis jeg skulle afsted og det skulle være et varmt sted. Og, taget i betragtning det er første gang, havde jeg nok valgt noget som Alcudia på Mallorca.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.