Hvad koster en rejse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.271 visninger
30 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Ryberg

Åhh jeg sidder sådan og savler over at alle skal ud og rejse eller har været afsted..... jeg vil også!!!

Men hvad koster det? jeg har aldrig været ude og rejse, jo med folkeskolen... men altså.... jeg vil så gerne prøve at komme til et varmt land, ikke for varmt da vi har Lasse..

Men hvad koster det i alt at være væk en uge? Hvad har i givet? nu tænker jeg også inkl. lommepenge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

henh01

når vi rejser bruger vi ca 35000 kr for 2 voksne og 1 barn inkl lommepenge

Anmeld

7. februar 2011

henh01

henh01 skriver:

Og det er ikke til de voldsomme eksotiske steder.

Anmeld

7. februar 2011

Mette.

Åhh jeg sidder sådan og savler over at alle skal ud og rejse eller har været afsted..... jeg vil også!!!

Men hvad koster det? jeg har aldrig været ude og rejse, jo med folkeskolen... men altså.... jeg vil så gerne prøve at komme til et varmt land, ikke for varmt da vi har Lasse..

Men hvad koster det i alt at være væk en uge? Hvad har i givet? nu tænker jeg også inkl. lommepenge?

Det kommer jo meget an på hvor du gerne vil hen. Altså man kan jo bestille sådan nogle all-inclusive rejser til Egypten, Mallorca og maaange andre steder..

Prøv evt. at tjekke apollo.dk, spies.dk og lignende selvskaber. Det er måske en rar ting at være med hvor der er danske guider i lufthavnen osv, hvis det er første gang  du rigtigt skal afsted.

Men altså, vi var i Egypten 14 dage sidste år, det gav vi cirka 7000 kr., for pr. mand og det var inklusiv mad hele ugen. Dog var det uden for sæson, men hvis du ikke kræver at det skal være mega luksus, men bare et pænt hotel, så vil jeg skyde på 5000-6000 kr., hvis det er i sommerferien.

Hov, og de 7000 kr., er selvfølgelig kun rejsen, så kommer lommepenge jo oveni, men det afgør man jo selv hvor meget man vil bruge på.. Der ryger jo dog altid lidt til is etc.

Anmeld

7. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi skal til Mallorca den 7/5 og jeg mener, at det koster 12.000 kr. for 2 voksne + 2 børn. Det er all inclusive, så det bliver begrænset, hvad vi kommer til, at bruge dernede. Vi skal selvfølgelig ud og spise en enkelt gang og der skal også være plads til, at ungerne kan få noget dernede udover is

http://www.suntours.dk/rejsemaal/charterferie/spanien/mallorca/alcudiabugten/alzinar-mar.aspx

Anmeld

7. februar 2011

Camilla_a

Sidste år smuttede vi en tur til mallorca i juni, vi gav 9500 for selve rejsen, det var med all inclusive vi er 2 voksne og drengene var 2 og 1. Lommepenge brugte vi ca 3-4000, men vi køber vores rejser gennem tyskland, de flyver også fra billund, men sidste år prøvede vi at flyve fra Hamburg og det var super

Anmeld

7. februar 2011

GitteC78

Priser på rejser kommer helt an på hvor og hvornår du vil rejse. Hvis man kan rejse udenfor højsæsonen (skolernes ferie) kan man komme afsted billigere.

Da jeg arbejdede på et rejsebureau var priserne lave i maj og første halv delen af juni, da mange ikke rejser der, da de ønsker at holde ferie i skolernes ferie. Rejserbureauer sætter priserne ned, da de ikke vil flyve med tomme sæder, det koster dem penge.

Anmeld

7. februar 2011

Ryberg

henh01 skriver:

hold da op, det var en sjat.. ja så ville der være lange udsigter til at rejse hvis det var så meget

Anmeld

7. februar 2011

Ryberg

Mette. skriver:

Det kommer jo meget an på hvor du gerne vil hen. Altså man kan jo bestille sådan nogle all-inclusive rejser til Egypten, Mallorca og maaange andre steder..

Prøv evt. at tjekke apollo.dk, spies.dk og lignende selvskaber. Det er måske en rar ting at være med hvor der er danske guider i lufthavnen osv, hvis det er første gang  du rigtigt skal afsted.

Men altså, vi var i Egypten 14 dage sidste år, det gav vi cirka 7000 kr., for pr. mand og det var inklusiv mad hele ugen. Dog var det uden for sæson, men hvis du ikke kræver at det skal være mega luksus, men bare et pænt hotel, så vil jeg skyde på 5000-6000 kr., hvis det er i sommerferien.

Hov, og de 7000 kr., er selvfølgelig kun rejsen, så kommer lommepenge jo oveni, men det afgør man jo selv hvor meget man vil bruge på.. Der ryger jo dog altid lidt til is etc.

7000 kr. for 14 dage i Egypten, det lyder jo meget billigt, kan du huske hvor meget i så brugte i lommepenge?

jeg regner med vi "kun" tager afsted 1 uge, også bare for lige at prøve det og se om det er os (mig) ...

Det er jo nemt nok at finde en rejse, selvom jeg synes det kan være en jungle i sig selv, hvad skal man vælge, med hvad, hvor og hvordan og hvorledes... men jeg frygter bare det med lommepengene.... for det er da træls at løbe tør!!

Anmeld

7. februar 2011

Ryberg

MoarHvidovre skriver:

Vi skal til Mallorca den 7/5 og jeg mener, at det koster 12.000 kr. for 2 voksne + 2 børn. Det er all inclusive, så det bliver begrænset, hvad vi kommer til, at bruge dernede. Vi skal selvfølgelig ud og spise en enkelt gang og der skal også være plads til, at ungerne kan få noget dernede udover is

http://www.suntours.dk/rejsemaal/charterferie/spanien/mallorca/alcudiabugten/alzinar-mar.aspx

åh det lyder lækkert.... all inkl. er nok en god ting når man har en lille, så man ikke skal sørge for alt muligt ?

Men lasse er jo over 1 år til sommer... åhh jeg ved det ikke.. vil bare så gerne afsted..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.