Åhh jeg sidder sådan og savler over at alle skal ud og rejse eller har været afsted..... jeg vil også!!!
Men hvad koster det? jeg har aldrig været ude og rejse, jo med folkeskolen... men altså.... jeg vil så gerne prøve at komme til et varmt land, ikke for varmt da vi har Lasse..
Men hvad koster det i alt at være væk en uge? Hvad har i givet? nu tænker jeg også inkl. lommepenge?

Det kommer jo meget an på hvor du gerne vil hen.
Altså man kan jo bestille sådan nogle all-inclusive rejser til Egypten, Mallorca og maaange andre steder..
Prøv evt. at tjekke apollo.dk, spies.dk og lignende selvskaber. Det er måske en rar ting at være med hvor der er danske guider i lufthavnen osv, hvis det er første gang du rigtigt skal afsted. 
Men altså, vi var i Egypten 14 dage sidste år, det gav vi cirka 7000 kr., for pr. mand og det var inklusiv mad hele ugen. Dog var det uden for sæson, men hvis du ikke kræver at det skal være mega luksus, men bare et pænt hotel, så vil jeg skyde på 5000-6000 kr., hvis det er i sommerferien.
Hov, og de 7000 kr., er selvfølgelig kun rejsen, så kommer lommepenge jo oveni, men det afgør man jo selv hvor meget man vil bruge på.. Der ryger jo dog altid lidt til is etc.
Anmeld