Paradise :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Lusi

Diana... skriver:

Ja det bliver alt for sjovt. Men også mærkeligt. Ej søde Lykke man kan ikke leve uden tv3  

Neeej fortæl mig om det..! Vi kan tage DR1 og TV2.. Pænt nederen! Glæder mig bare til 1. Marts, hvor vi forhåbentlig flytter over i huset...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Diana...

Lykke86 skriver:

Neeej fortæl mig om det..! Vi kan tage DR1 og TV2.. Pænt nederen! Glæder mig bare til 1. Marts, hvor vi forhåbentlig flytter over i huset...

Ej hvor dejligt i nået så langt  for i kan flytte ind der. Ej man kan ikke nøjes med de 2 kanaler he he. 

Anmeld

7. februar 2011

Lou87

Hehe også en trofast seer her - synes simpelthen det er SÅ underholdende... Fatter ikk man gider vise / gøre de ting på tv

Og endnu sjovere i år når man har gået i klasse med en af deltagerne, haha

7½ time til - weeee...

Og bonus med det der after dark i år.. fedt

Anmeld

7. februar 2011

Mille83

Vil helst ikke se det, meeeeeeen jeg kan nok ikke lade vær...Er en sucker for reality tv 

Anmeld

7. februar 2011

grinny

saxi skriver:

Ohhh Yeah!!!  Glæder mig så meget til i aften (og har en husbonni der glæder sig ligeså meget.. fnis..)

I loooove it.. Og hold da op hvor er tiden egentlig gået hurtig siden sæsonafslutningen sidste år

Ja det synes jeg godt nok også, synes lige det har været der 

Anmeld

7. februar 2011

Kofoed.

Mirakel skriver:

Ihhh, jeg glæder mig også!

Og jeg glæder mig EKSTRA MEGET, fordi jeg forleden fandt ud af, at jeg har gået i folkeskole (endda samme klasse) med en af de 10 første deltagere.

Oh joy, Muhahaaaaa! It's gonna be so much fun!  

Må man så vide hvem af det er nu?

Anmeld

7. februar 2011

MamaLook

Kofoed33 skriver:

Må man så vide hvem af det er nu?

Jeg har fundet ud af, hun først dukker op senere - og ikke er én af de 10 første.. æv æv.... men der går vist ikke så længe, inden hun dukker op.

Jeg vil ikke afsløre, hvem det er. For er der nogen her, der også kender hende, kender de nok også mig. Og jeg kan godt lide at være forholdsvis anonym herinde

Anmeld

8. februar 2011

Pige2009

Jeg kan ikke rigtig se, hvad spændende der er ved det program - sorry to say

Anmeld

8. februar 2011

Diana...

Baagøe skriver:

Jeg kan ikke rigtig se, hvad spændende der er ved det program - sorry to say

Det jo det gode ved fjernsynet der er noget for alle så kan man bare slå væk fra det der ikke siger en noget 

Anmeld

9. februar 2011

Pige2009

Diana... skriver:

Det jo det gode ved fjernsynet der er noget for alle så kan man bare slå væk fra det der ikke siger en noget 

Nemlig. Jeg ved ikke engang hvad program der sender det Nok fordi jeg ikke ser så meget TV

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.