Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ihhh, jeg glæder mig også!
Og jeg glæder mig EKSTRA MEGET, fordi jeg forleden fandt ud af, at jeg har gået i folkeskole (endda samme klasse) med en af de 10 første deltagere.
Oh joy, Muhahaaaaa! It's gonna be so much fun!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mirakel skriver: Ihhh, jeg glæder mig også! Og jeg glæder mig EKSTRA MEGET, fordi jeg forleden fandt ud af, at jeg har gået i folkeskole (endda samme klasse) med en af de 10 første deltagere. Oh joy, Muhahaaaaa! It's gonna be so much fun!
Ej hvor fedt, pige eller dreng?
grinny skriver: Ej hvor fedt, pige eller dreng?
Pige
grinny skriver: Og så får man for det meste et godt grin inden man skal i seng, hehe
Og så får man for det meste et godt grin inden man skal i seng, hehe
lige præcis
Ohhh Yeah!!! Glæder mig så meget til i aften (og har en husbonni der glæder sig ligeså meget.. fnis..)
I loooove it.. Og hold da op hvor er tiden egentlig gået hurtig siden sæsonafslutningen sidste år
Jaa vi glæder os også. Jeg kender så også en af deltagerne denne gang så det er lidt sjovt.
Mirakel skriver: Pige
Hvem er det?
Diana... skriver: Jaa vi glæder os også. Jeg kender så også en af deltagerne denne gang så det er lidt sjovt.
Glæææder mig også bare til at se det
Lykke86 skriver: Heh ja det bliver sgu sjovt at se sheila i programmet vi ka bare ik se kanalen ligenu, så må se det på nettet
Heh ja det bliver sgu sjovt at se sheila i programmet vi ka bare ik se kanalen ligenu, så må se det på nettet
Ja det bliver alt for sjovt. Men også mærkeligt. Ej søde Lykke man kan ikke leve uden tv3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128