Gode sider med mønstre til perler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Karina84

Maja_4000 skriver:

Det lyder godt 

På deres hjemmeside kan jeg nemlig kun finde de "almindelige" :b

Jeg ved ikke om du allerede har været inde og kigge i BR, men i vores her i Viborg var der godt nok ikke særlig meget at vælge imellem, og de har ikke de der mini. Jeg spurgte godt nok ikke en ekspedient, så ved ikke om det er noget de plejer at ha, men det så ikke sådan ud.

Nogen der evt. ved om Legekæden har et større udvalg, eller om man overhovedet kan købe HAMA perler derude?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Maja_4000

Karina84 skriver:

Jeg ved ikke om du allerede har været inde og kigge i BR, men i vores her i Viborg var der godt nok ikke særlig meget at vælge imellem, og de har ikke de der mini. Jeg spurgte godt nok ikke en ekspedient, så ved ikke om det er noget de plejer at ha, men det så ikke sådan ud.

Nogen der evt. ved om Legekæden har et større udvalg, eller om man overhovedet kan købe HAMA perler derude?

Har været i panduro efter midi idag - Det var dyrt ! :b Deres udvalg af mini var rigtig dårligt ! :s

Anmeld

9. februar 2011

lion

Maja_4000 skriver:

Har været i panduro efter midi idag - Det var dyrt ! :b Deres udvalg af mini var rigtig dårligt ! :s

Hej.

Jeg vil lige blande mig. Men dete r forskelligt fra butik til butik. Men du skulle gerne kunne finde op til ca 30 farver i mini perler hos Panduro, og jeg synes ikke de er så dyre.

Her inde i kbh kan man få en pose med ca 2000 perler i samme farve til 9,5.

Anmeld

9. februar 2011

Maja_4000

lion skriver:

Hej.

Jeg vil lige blande mig. Men dete r forskelligt fra butik til butik. Men du skulle gerne kunne finde op til ca 30 farver i mini perler hos Panduro, og jeg synes ikke de er så dyre.

Her inde i kbh kan man få en pose med ca 2000 perler i samme farve til 9,5.

Ja , dem havde de også :b Men de havde f.eks. KUN firkantede plader .. Og ingen poser med blandede farver :s

Anmeld

9. februar 2011

Lolli

Maja_4000 skriver:

Op 

Og ved nogen , om man kan købe miniperlerne i Fætter BR ? (:

Ved ikke lige hvor i landet du kommer fra, men det Blå marked i Haslev. Der er en bod med alt muligt til mini-perlerne. Perler i mange farver, plader og mønstre.  

Anmeld

10. februar 2011

lion

Maja_4000 skriver:

Ja , dem havde de også :b Men de havde f.eks. KUN firkantede plader .. Og ingen poser med blandede farver :s

Til mini perler er det kun 1 hæfte og et hjerte og firkantet plader.

Tror mig, det er bedst med perlerne i en pose er samme farve. Jeg har prøvet at sortere dem i blandet. Nej hvor det tog sin tid og var besværligt

Anmeld

14. februar 2011

Karina84

Oppe-lopper lige den her tråd og spørger om der er nogen der ved hvor man ellers kan købe HAMA perler, plader osv.?

Anmeld

14. februar 2011

Maja_4000

Karina84 skriver:

Oppe-lopper lige den her tråd og spørger om der er nogen der ved hvor man ellers kan købe HAMA perler, plader osv.?

Jeg kender kun Fætter BR og Panduro :b Og ellers er der en del sider på nettet .. Men man skal vist købe en del , før portoen er tjent hjem 

Anmeld

14. februar 2011

Sara_S

Hej! Jeg fandt lige den her side... der kan du få masser af inspiration!

http://www.eksuccessbrands.com/perlerbeads/creative/projects.htm?tid=308

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.