Gode sider med mønstre til perler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22.925 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Karina84

Jah jeg blev lidt inspireret af Kitty og Annes fine ugler  og har været hjemme i barndoms hjemmets gemmer og min søde mor har gemt mine HAMA perler og et par plader fra jeg var lille. 

Så jeg er gået i krig med lidt pynt til børneværelset og har også planer om at lave lidt smykker (hvis jeg kan   )

Men jeg kunne godt bruge lidt inspiration og billeder af mønstre af figurer, nogen der kender nogle gode hjemmesider hvor man kan lure lidt af?

Der er selvfølgelig bøgerne, og jeg kommer nok også til at købe en eller to af dem, skal ud og ha nogle størrer plader og flere perler alligevel.

Karina - der er gået totalt i barndommen igen, sååå hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

NinaNymannMadsen

følger lige med her. elsker at lave ting med perler og skal ha købt til det så jeg kan få lavet noget til den lille spir og min datters værelse så det ikke bare er kedelig hvide vægge uden ret meget pynt

Anmeld

6. februar 2011

Karina84

Astasmor skriver:

følger lige med her. elsker at lave ting med perler og skal ha købt til det så jeg kan få lavet noget til den lille spir og min datters værelse så det ikke bare er kedelig hvide vægge uden ret meget pynt

Fandt faktisk lige denne rigtig gode side

http://www.eksuccessbrands.com/perlerbeads/

Typisk - den dukker op efter jeg har spurgt om hjælp herinde

MEN hjemmesider og inspiration søges stadig! Ved jo i er så kreative herinde

Anmeld

6. februar 2011

NinaNymannMadsen

Karina84 skriver:

Fandt faktisk lige denne rigtig gode side

http://www.eksuccessbrands.com/perlerbeads/

Typisk - den dukker op efter jeg har spurgt om hjælp herinde

MEN hjemmesider og inspiration søges stadig! Ved jo i er så kreative herinde

ja det er typisk. så vil jeg da ind og kikke på den og se om jeg finder noget inspiration.

Anmeld

6. februar 2011

AnneBJ

Dem her fx..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. februar 2011

Karina84

AnneBJ skriver:

Dem her fx..

Tak hvor er de søde!  Hihi og elefanten har jeg faktisk lavet i dag, mangler lige præcis bare et par andre dyr der kan passe til, så den der giraf skal jeg da også lave, og ænderne og og ih hvor er de fine!

Anmeld

6. februar 2011

AnneBJ

Karina84 skriver:

Tak hvor er de søde!  Hihi og elefanten har jeg faktisk lavet i dag, mangler lige præcis bare et par andre dyr der kan passe til, så den der giraf skal jeg da også lave, og ænderne og og ih hvor er de fine!

Jeg er også lidt forelsket i giraffen og elefanten

Anmeld

6. februar 2011

Maja_4000

Op 

Og ved nogen , om man kan købe miniperlerne i Fætter BR ? (:

Anmeld

7. februar 2011

Karina84

Maja_4000 skriver:

Op 

Og ved nogen , om man kan købe miniperlerne i Fætter BR ? (:

Det tror jeg godt man kan, men det er sikkert forskelligt fra butik til butik. Jeg skal ind og i vores BR her en af dagene, så kan jeg lige gi en update

Anmeld

7. februar 2011

Maja_4000

Karina84 skriver:

Det tror jeg godt man kan, men det er sikkert forskelligt fra butik til butik. Jeg skal ind og i vores BR her en af dagene, så kan jeg lige gi en update

Det lyder godt 

På deres hjemmeside kan jeg nemlig kun finde de "almindelige" :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.