Jo du har nok ret :-)
Vil jeg se om jeg kan huske på til næste gang, men puha det er svært når man bliver så ked af det..
Mange tak for rådet søde
<3
- JA gu er det svært ! - men man skal bare huske at hvis der er nogen ting der går dig på eller din kæreste, så få sankket om det inden det blir værre. for så er det nemlig at små bakketeiller blir til store, og så ved feks din kæreste ikke hvordan han skal regere og beskytter selvf sig selv, ved at sige lede ting til dig, som han ved rammer dig og du blir ked.. så harhan jo ligesom "vundet" hvis man kan sige det sådan ..
ville væde med i ganranteret har kastet med lidt mudder, som så bare udvilket sig.. derfor er det med at lære nu os inden i skal være forældre, at tag tingene med det samme, feks at han er træt, det var jo ikke sikkert du vidste det, så kunne han havde sagt "skat jeg er ved at være så træt og mangler en masse søvn, det derfor jeg er lidt kort for hovedet" - jamen så ved du jo os hvor du har ham i de dage han er træt
Forstår du hvor jeg ville hen ad? Komokation er så vigtig i et forhold og så snart det virker, så slipper man for de der små skændesrier og de lede ord der førhen blev fyret af
det er så dejligt at være til når det glider på skinner, og det er man 2 om at få det til 
fra en gravid og lykke dame 23+5
Anmeld