Hej damer.
Har for 2 dage siden haft et stort skænderi med min kæreste. hvor han blandt andet skrev besked til mig hvor der stod han ikke troede på at jeg ville kunne tage mig af vores barn, når det blev født og at jeg aldrig lavede noget.. at han kun elskede mig pga jeg var sød og kærlig ONLY..!
Han ringede om aftenen fra job ca 01,30 hvor han sagde han var ked af det. Og han har undskyldt mange gange efter og op til flere gange sagt han ikke mente noget af det. Og at han selvfølgelig elsker mig. Og at han er ked af det.
Men jeg kan ikke rigtig komme over han sagde han ikke troede på mig og tog det op med ham idag, for han ville helst bare ignorerer det men kunne jeg ikke.. Han bliver ved med at sige han ikke mente noget og han elsker mig og kan se han er ked af det, han siger det skyldes at han ingen søvn rigtig får.. fortalte ham så sandheden med jeg ikke rigtig føler den lykke som i starten, og han blev meget ked af det, han sagde at det skulle han nok få mig til at føle igen. Har svært ved at tilgive ham, selvom han sidder og har tåre i øjnene..! Er det normalt, for jeg elsker ham og vil jo ikke noget andet mere end at få barn med ham.?
Bliver sur over ingenting og ked af det også er det en face ? plz sig det er..
Anmeld