Bruger I søgefunktionen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

Alberts/

jamen hvis folk altid bruger den er der jo ingen debat mere? eller ? bruger den sommetider men ikek særlig meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Dinna88

Alberts/ skriver:

jamen hvis folk altid bruger den er der jo ingen debat mere? eller ? bruger den sommetider men ikek særlig meget

Nu vil jeg jo ikke mene at der er nogen debat i f.eks. det eksempel der skrives med om hvornår man testede positivt. Så intet tabt der

Der er jo heller ikke nogen der siger at man ikke må svare på gamle tråde 

Anmeld

6. februar 2011

Silas&Mille

AnneBJ skriver:

(så er der to at hagle ned på nu..)

3

Anmeld

6. februar 2011

Alberts/

Dinna88 skriver:

Nu vil jeg jo ikke mene at der er nogen debat i f.eks. det eksempel der skrives med om hvornår man testede positivt. Så intet tabt der

Der er jo heller ikke nogen der siger at man ikke må svare på gamle tråde 

rigtig nok(;

men tror altid folk vil skrve nye tråde

Anmeld

6. februar 2011

Dinna88

Alberts/ skriver:

rigtig nok(;

men tror altid folk vil skrve nye tråde

Det tror og håber jeg nu også, men jeg er enig med trådstarter i at man i nogle tilfælde godt liiiiige må tænke sig til at den tråd måske er oprettet før - hvis altså det er et emne der ikke forældres, du ved 

Anmeld

6. februar 2011

Alberts/

Dinna88 skriver:

Det tror og håber jeg nu også, men jeg er enig med trådstarter i at man i nogle tilfælde godt liiiiige må tænke sig til at den tråd måske er oprettet før - hvis altså det er et emne der ikke forældres, du ved 

forstår(;

Anmeld

6. februar 2011

dorthemus

Jeg bruger den rigtig meget...og må også indrømme, at jeg godt kan blive lidt irriteret når jeg ser tråde med samme samme indhold og spørgsmål inden for få dage 

Anmeld

6. februar 2011

MariaJ

kitty skriver:

Jeg synes også godt den kunne udvikles lidt, men det er nok et større arbejde Jeg har ingen anelse om det!

På et andet forum, hvor jeg har brugt meget af min tid, findes der en FAQ (frequently asked questions) overskrift, hvorunder tråde med typiske spørgsmål, der er oppe hele tiden er grupperet. Det er supernemt at finde riundt i, og jeg har faktisk tit tænkt, at det kunne være dejligt med en tilsvarende funktion herinde.

Anmeld

6. februar 2011

Ellim

Jeg har aldrig brugt den.. Har ikke rigtig tænkt over det.. - Men fra nu af gør jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.