Bruger I søgefunktionen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

Laulund87

Jeg bruger den meget

Men tit synes jeg ikke at jeg får et konkret svar, og så må jeg jo selv spørge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Jeg bruger den stort set altid.

Undtagelser er fx hvis jeg vil høre om smertestillende til mig som gravid NU - for jeg ved der er sket nyt på forskningsområdet alene siden i sommer, derfor kan jeg ikke bruge en tråd fra 2008.
Jeg har også oprettet en tråd om bæredimser, selvom jeg sikkert kunne have læst om fordele og ulemper ved dem alle, i forskellige tråde. Jeg ville dog gerne have vejledning ud fra nogle specifikke krav jeg havde, og derfor lavede jeg en "personlig" tråd.

Men er helt enig - mange ting ER der svaret på mange gange før..  

Ja, det er også meget forskelligt, hvad man lige søger efter, og netop om der er ny forskning eller specifikke krav. Men fx. "hvornår testede i positivt" er oppe ca en gang i ugen... Og det tænker jeg ikke er nødvendigt. (Nu kommer haglene måske.. )

Anmeld

6. februar 2011

otlitrom

maria_wt skriver:

Nej aldrig.. Synes den er dårlig..

Jeg synes også godt den kunne udvikles lidt, men det er nok et større arbejde Jeg har ingen anelse om det!

Anmeld

6. februar 2011

AnneBJ

kitty skriver:

. Men fx. "hvornår testede i positivt" er oppe ca en gang i ugen... Og det tænker jeg ikke er nødvendigt. (Nu kommer haglene måske.. )

(så er der to at hagle ned på nu..)

Anmeld

6. februar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

(så er der to at hagle ned på nu..)

Anmeld

6. februar 2011

FrkT

maria_wt skriver:

Nej aldrig.. Synes den er dårlig..

Enig... 

Anmeld

6. februar 2011

Thereseh

kitty skriver:

Med risiko for at få hug spørger jeg nu..

Bruger I andre søgefunktionen? Søger I i de tråde der allerede ér oprettede?

Jeg synes meget ofte der dukker spørgsmål op, som er gengangere.. Hvor trådstarter måske kunne have læst sig til svaret i lignende tråde, ved at søge.

Jeg er godt klar over, at der er nye svar til nogle spørgsmål, men andre ting har jeg bl.a. selv fundet ved at søge først, for at se, om der var noget jeg kunne bruge!

Jeg tror, hvis folk brugte funktionen mere, at der ikke ville være så mange ubesvarede tråde. Nogle gange gider folk nok bare ikke svare på det samme igen og igen..

Er jeg helt alene med denne tanke?

Denne tråd er ikke oprettet for at støde nogen, det er ren undren!

Yeps, jeg bruger den - og har tænkt det samme som dig, da nogle af de samme spørgsmål kommer sådan ca. hveranden uge  

Anmeld

6. februar 2011

otlitrom

Thereseh skriver:

Yeps, jeg bruger den - og har tænkt det samme som dig, da nogle af de samme spørgsmål kommer sådan ca. hveranden uge  

Dejligt at høre. Jeg var liiidt bange for at smide brænde på hønsegårds-bålet

Anmeld

6. februar 2011

Ryberg

jeg vil gerne bruge den, men synes den er alt for uoverskuelig..

noget der kunne være fedt, var hvis man kunne søge efter f.eks. kun i ordet er dit, eller kun i køb og salg eller lign..

har brugt den indimellem.. men træls at blade 40 sider igennem for at finde det man søger

Anmeld

6. februar 2011

otlitrom

KittyGirl skriver:

jeg vil gerne bruge den, men synes den er alt for uoverskuelig..

noget der kunne være fedt, var hvis man kunne søge efter f.eks. kun i ordet er dit, eller kun i køb og salg eller lign..

har brugt den indimellem.. men træls at blade 40 sider igennem for at finde det man søger

Jeg er enig. Det kunne godt udvikles. Men det er nok en større opgave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.