Ventetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

mathildemb

MaybeBaby skriver:

Hvor lang henne i graviditeten var I, da I begyndte at købe ventetøj? Og var det ikke kun basic ting i starten såsom bukser/nederdele og lign?

/Mette - der allerede har forlænget cowboybuksernes levetid med et hårelastik i knaphullet! (Og jeg er kun 2 måneder henne i morgen!)

Hi hi den med hårelastikken i bukserne kender jeg alt for godt. Den brugte jeg et langt stykke hen af vejen - indtil jeg var omkring 5 mdr. henne tror jeg. Jeg arvede nogle graviditetsbukser fra en veninde, og dem startede jeg så småt med at bruge deromkring, fordi de var lidt store i det, og jeg ikke kunne passe dem før.

Ellers har jeg købt en kort cowboynederdel, udelukkende fordi jeg var vant til at gå meget med nederdele og savnede det. Min mave har gennem det meste af graviditeten ikke været ret stor, så jeg har ikke haft behov for decideret graviditsbluser/toppe. Tværtimod har jeg gerne ville gøre alt for at fremhæve den og har derfor bare købt nogle almindelige lange toppe, som kunne udvides. Dem fra Samsøe & Samsøe er SÅ gode (de lange). Ogde kan jo bruges bagefter også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Clisolka

Jeg tror faktisk jeg hoppede i ventebukserne allerede i uge 12-14 stykker Det gik pænt stærkt hos mig....

Anmeld

6. februar 2011

Tinehh

Hejsa...

- Nu var jeg dog meget tynd, da jeg blev gravid.. Så allerede da jeg var 10 uger henne, var jeg nødt til at smide mine jeans bagerst i skabet og ud og købe nogle joggingbukser og ventebukser købte jeg også.

Men tror det er meget forskelligt, fra kvinde til kvinde.. Da det jo er forskelligt hvor meget man tager på i starten og så slutningen..

Men nu er jeg så 32+4 og jeg føler ikke jeg kan være i noget som helst. alt strammer og er træls. øv øv ..

Held og lykke med graviditeten..

Knus

Anmeld

6. februar 2011

AnneBJ

Nærmest med det samme - 5./6. uge - følte jeg mine bukser strammede - var mega oppustet, men gik så i gamacher og lign. I slut september kunne jeg ikke tvinge almindeligt tøj på længere, og købte to par ventebukser - der har jeg ca været 15 uger henne.

Anmeld

7. februar 2011

MaybeBaby

Rosa skriver:

Jo, men jeg var ret hormonel og det at prøve nye bukser der ikke passede overhovedet var bare æv... Jeg følte mig stor og klodset og slet ikke smuk gravid i det meste af det  Men det løste sig, jeg fandt nogle bukser der sad ok og købte fine empiresnit-bluser i stedet for ventebluser 

God idé. Der er også mange flotte bluser med det snit

Anmeld

7. februar 2011

MaybeBaby

bb78 skriver:

Jeg tror faktisk jeg hoppede i ventebukserne allerede i uge 12-14 stykker Det gik pænt stærkt hos mig....

Det er noget nær det samme som for mig, så det er bare helt oki

Jeg vil op og se på lidt ventetøj i dag, så jeg ikke bare slider hul på de sidste normalstørrelset bukser, der kan komme op og sidde under maven!

Anmeld

7. februar 2011

MaybeBaby

mathildemb skriver:

Hi hi den med hårelastikken i bukserne kender jeg alt for godt. Den brugte jeg et langt stykke hen af vejen - indtil jeg var omkring 5 mdr. henne tror jeg. Jeg arvede nogle graviditetsbukser fra en veninde, og dem startede jeg så småt med at bruge deromkring, fordi de var lidt store i det, og jeg ikke kunne passe dem før.

Ellers har jeg købt en kort cowboynederdel, udelukkende fordi jeg var vant til at gå meget med nederdele og savnede det. Min mave har gennem det meste af graviditeten ikke været ret stor, så jeg har ikke haft behov for decideret graviditsbluser/toppe. Tværtimod har jeg gerne ville gøre alt for at fremhæve den og har derfor bare købt nogle almindelige lange toppe, som kunne udvides. Dem fra Samsøe & Samsøe er SÅ gode (de lange). Ogde kan jo bruges bagefter også

Har også lige set en utrolig fin vente-cowboynederdel i H&M og da jeg selv elsker at gå i kjoler og nederdele, ja så skal jeg da lige op i butikken og se om de ikke skulle have den dér også OG så måske et par bukser. Trøjerne jeg har er fine nok endnu. Men når den sidste måned her er gået og de vigtigste folk er blevet informeret ja så er det på med de stramtsiddende mavevenlige trøjer

Anmeld

7. februar 2011

MaybeBaby

Tinehh skriver:

Hejsa...

- Nu var jeg dog meget tynd, da jeg blev gravid.. Så allerede da jeg var 10 uger henne, var jeg nødt til at smide mine jeans bagerst i skabet og ud og købe nogle joggingbukser og ventebukser købte jeg også.

Men tror det er meget forskelligt, fra kvinde til kvinde.. Da det jo er forskelligt hvor meget man tager på i starten og så slutningen..

Men nu er jeg så 32+4 og jeg føler ikke jeg kan være i noget som helst. alt strammer og er træls. øv øv ..

Held og lykke med graviditeten..

Knus

Ja, har bestemt også fundet ud af det er SÅ forskelligt, når jeg spørger veninderne og min søster. Og det hænger ikke engang sammen med om ens udgangspunkt er slank eller med former. Men 32+ uha, det er ved at være tæt på. Er du så kommet dertil hvor du bare beder og håber på, at du kan passe dit eget tøj en lille måned efter fødslen?

Anmeld

7. februar 2011

MaybeBaby

AnneBJ skriver:

Nærmest med det samme - 5./6. uge - følte jeg mine bukser strammede - var mega oppustet, men gik så i gamacher og lign. I slut september kunne jeg ikke tvinge almindeligt tøj på længere, og købte to par ventebukser - der har jeg ca været 15 uger henne.

Uha, ja det var også ret tidligt at jeg smed det der elastik i buksehullet, da jeg altså synes at bukserne strammede mere end de plejede. Og fik da også tænkt om det var så normalt, at nogle kunne mærke det så tidligt. Men så kom jeg på Baby.dk og blev klogere. Hurraaa at man ikke er alene.

Anmeld

7. februar 2011

mathildemb

MaybeBaby skriver:

Har også lige set en utrolig fin vente-cowboynederdel i H&M og da jeg selv elsker at gå i kjoler og nederdele, ja så skal jeg da lige op i butikken og se om de ikke skulle have den dér også OG så måske et par bukser. Trøjerne jeg har er fine nok endnu. Men når den sidste måned her er gået og de vigtigste folk er blevet informeret ja så er det på med de stramtsiddende mavevenlige trøjer

Det er den fra H&M jeg har. Den er rigtig fin

Her i slutspurten bruger jeg meget bare gamacher (ikke graviditets-det er ikke nødvendigt med mindre man vil trække dem op til navlen)og en lang stram top og en lang åben cardigan. Det er yndlingsoutfittet her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.