MaybeBaby skriver:
Hvor lang henne i graviditeten var I, da I begyndte at købe ventetøj? Og var det ikke kun basic ting i starten såsom bukser/nederdele og lign?
/Mette - der allerede har forlænget cowboybuksernes levetid med et hårelastik i knaphullet! (Og jeg er kun 2 måneder henne i morgen!
)
Hi hi den med hårelastikken i bukserne kender jeg alt for godt. Den brugte jeg et langt stykke hen af vejen - indtil jeg var omkring 5 mdr. henne tror jeg. Jeg arvede nogle graviditetsbukser fra en veninde, og dem startede jeg så småt med at bruge deromkring, fordi de var lidt store i det, og jeg ikke kunne passe dem før.
Ellers har jeg købt en kort cowboynederdel, udelukkende fordi jeg var vant til at gå meget med nederdele og savnede det. Min mave har gennem det meste af graviditeten ikke været ret stor, så jeg har ikke haft behov for decideret graviditsbluser/toppe. Tværtimod har jeg gerne ville gøre alt for at fremhæve den og har derfor bare købt nogle almindelige lange toppe, som kunne udvides. Dem fra Samsøe & Samsøe er SÅ gode (de lange). Ogde kan jo bruges bagefter også
Anmeld