Ventetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.034 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

MaybeBaby

Hvor lang henne i graviditeten var I, da I begyndte at købe ventetøj? Og var det ikke kun basic ting i starten såsom bukser/nederdele og lign?

/Mette - der allerede har forlænget cowboybuksernes levetid med et hårelastik i knaphullet! (Og jeg er kun 2 måneder henne i morgen!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

celkt

hehe...

det er jo forskelligt fra graviditet til graviditet. Med den første var jeg 15 uger henne før bukserne blev skiftet ud, og med de to andre er der gået kortere og kortere, tror det var omkring uger 10 her med nummer 3. Så med en evt nummer 4 og 5 skal man jo nærmest havde ventetøjet frem det øjeblik man er steget ned af manden...

Anmeld

6. februar 2011

betiinsen

da jeg var i uge 9-10 kunne jeg slet ikke være i mit normale tøj, og har derfor valgt at købe en del graviditetstøj, bare til billige penge. nu arbejder jeg i H&M, hvilket self. er en fordel.

Men har købt noget basis, men også noget jeg kan og vil bruge bagefter, og hvis du køber det allerede nu her, kan du jo få glæde af det længere tid

Anmeld

6. februar 2011

Sof

Med Silje var jeg 12 uger henne. Med min sidste graviditet købte jeg 30 december og der har jeg været omkring 5 uger henne, men havde længe haft problemer med bukserne trods jeg ikke havde taget på 

Anmeld

6. februar 2011

MaybeBaby

celkt skriver:

hehe...

det er jo forskelligt fra graviditet til graviditet. Med den første var jeg 15 uger henne før bukserne blev skiftet ud, og med de to andre er der gået kortere og kortere, tror det var omkring uger 10 her med nummer 3. Så med en evt nummer 4 og 5 skal man jo nærmest havde ventetøjet frem det øjeblik man er steget ned af manden...

Haha, stiger direkte af ham og trækker i mormorunderbukserne med ekstra livvidde og mandens joggingbukser. Jo, kan tydeligt se det for mig!

Anmeld

6. februar 2011

MaybeBaby

betiinsen skriver:

da jeg var i uge 9-10 kunne jeg slet ikke være i mit normale tøj, og har derfor valgt at købe en del graviditetstøj, bare til billige penge. nu arbejder jeg i H&M, hvilket self. er en fordel.

Men har købt noget basis, men også noget jeg kan og vil bruge bagefter, og hvis du køber det allerede nu her, kan du jo få glæde af det længere tid

Fantastisk at høre, at jeg ikke er den eneste, det kan mærkes på så tidligt... Tror altså også det ender med ventetøj (Ja self fra H&M) inden ugen er omme. Gider ikke at det gør ondt lige på maven.

Anmeld

6. februar 2011

Rosa

Uh, jeg var langt henne før man kunne se noget som helst, men så købte jeg alligevel nyt tøj for at fremhæve den lille bule. Rigtigt ventetøj købte jeg først i 6.-7. måned... Og det var ikke NÆR så skægt som jeg havde regnet med... 

Anmeld

6. februar 2011

MaybeBaby

Sof skriver:

Med Silje var jeg 12 uger henne. Med min sidste graviditet købte jeg 30 december og der har jeg været omkring 5 uger henne, men havde længe haft problemer med bukserne trods jeg ikke havde taget på 

Kan jeg godt forstå - man gider bare ikke, at der er noget der trykker på maven, vel! Har en kollega, der skal til Herning i morgen - hun tjekker om den H&M deroppe har en ventetøjsafdeling. Og så er det shoppetur! (Godt man ved man får skat tilbage )

Anmeld

6. februar 2011

MaybeBaby

Rosa skriver:

Uh, jeg var langt henne før man kunne se noget som helst, men så købte jeg alligevel nyt tøj for at fremhæve den lille bule. Rigtigt ventetøj købte jeg først i 6.-7. måned... Og det var ikke NÆR så skægt som jeg havde regnet med... 

Du kunne måske ikke finde noget?

Anmeld

6. februar 2011

Rosa

MaybeBaby skriver:

Du kunne måske ikke finde noget?

Jo, men jeg var ret hormonel og det at prøve nye bukser der ikke passede overhovedet var bare æv... Jeg følte mig stor og klodset og slet ikke smuk gravid i det meste af det  Men det løste sig, jeg fandt nogle bukser der sad ok og købte fine empiresnit-bluser i stedet for ventebluser 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.