Update på Malutten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

Bondepigen

Åh nej, så er det blevet værre igen. Nu MÅ det snart vende til det bedre!!!! til smukke dejlige Malucca og hendes skønne mor!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Barbamama

Uh det lyder voldsomt med den c-pap..... Håber VIRKELIG den store har hjulpet hende ovre på intensiv så hun IKKE skal i respirator. Jeg kan slet ikke holde ud at tænke på hvis den søde lille pige skal ligge der med sådan en stor maskine i sig....

Jeg tænker så meget på dem begge to. Det er så synd!!!!

Anmeld

7. februar 2011

Bondepigen

michella80 skriver:

Uh det lyder voldsomt med den c-pap..... Håber VIRKELIG den store har hjulpet hende ovre på intensiv så hun IKKE skal i respirator. Jeg kan slet ikke holde ud at tænke på hvis den søde lille pige skal ligge der med sådan en stor maskine i sig....

Jeg tænker så meget på dem begge to. Det er så synd!!!!

Håber virkelig heller ikke det bliver nødvendigt med respirator. Den lille Malucca skat, har vist været igennem nok efterhånden, håber snart hun bliver frisk igen!!!

Anmeld

7. februar 2011

Jules

Det er da skrækkeligt :(

De er i mine tanker

Anmeld

7. februar 2011

Ida.

Åhhh nej

Håber hun hurtigt er ovenpå - stakkels lut og stakkels mor lut

Mange tanker til dem!!!!

Anmeld

7. februar 2011

mama09

michella80 skriver:

Jeg skriver det lige her også hvis I ikke ser det i den anden tråd.

Jeg har snakket med Trine igen og de mistænker H1N1 og lungebetændelse men de er ikke sikre. Hun har fået noget der hedder en lille c-pap som er en ting mellem ilt og respirator. Det virkede ikke, så nu er de flyttet på intensiv og får en stor c-pap (ved ikke helt hvad det er). Hvis det ikke virker skal Malucca i respiratorJeg kan slet ikke bære det. Det er SÅ synd!!!!!

ej for satan da..........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.