Update på Malutten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Barbamama

Jeg skriver det lige her også hvis I ikke ser det i den anden tråd.

Jeg har snakket med Trine igen og de mistænker H1N1 og lungebetændelse men de er ikke sikre. Hun har fået noget der hedder en lille c-pap som er en ting mellem ilt og respirator. Det virkede ikke, så nu er de flyttet på intensiv og får en stor c-pap (ved ikke helt hvad det er). Hvis det ikke virker skal Malucca i respiratorJeg kan slet ikke bære det. Det er SÅ synd!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

JustAnotherName

...Det var dog TRIST nyt. Øv for pokker da! RIGTIG GOD BEDRING!!

Anmeld

6. februar 2011

oo

åh nej  det lyder bare så voldsomt!! inde i mit hoved ligger der bare en lillebitte Lutten fuld af slanger

Anmeld

6. februar 2011

otlitrom

årh nej, lille Lut! Det er jo slet ikke til at bære....

Anmeld

6. februar 2011

Barbamama

Det er bare så voldsomt. Jeg synes det er SÅ synd og jeg ville SÅDAN ønske jeg kunne gøre noget for dem. De har bare været igennem så meget at det er helt umenneskeligt at det skal ramme dem igen!

Anmeld

6. februar 2011

TbCp

Århhh nej hvor er det synd for dem!!!

Hils dem rigtig mange gange

Anmeld

6. februar 2011

Lilac

åh, hvor er det dog synd for dem - sender en masse gode tanker deres vej! 

Anmeld

6. februar 2011

anna-jonas

Fy, føj.....................det lyder alvorligt. Håber at Lutten snart reagere på tamiflu'en og antibiotika, så hendes lunger kan begynde at arbejde normalt igen.

Sender en masse tanker til Trine og Malucca.............

Knus Mette

Anmeld

6. februar 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Jeg skriver det lige her også hvis I ikke ser det i den anden tråd.

Jeg har snakket med Trine igen og de mistænker H1N1 og lungebetændelse men de er ikke sikre. Hun har fået noget der hedder en lille c-pap som er en ting mellem ilt og respirator. Det virkede ikke, så nu er de flyttet på intensiv og får en stor c-pap (ved ikke helt hvad det er). Hvis det ikke virker skal Malucca i respiratorJeg kan slet ikke bære det. Det er SÅ synd!!!!!

nej nej nej.... pyha det kan jeg slet ikke holde ud af tænke på..... stakkels lille Malucca!!!!

min veninde som er fys har forklaret mig noget med at c-pap er hvor man "presser" luft ned i lungerne sådan at patienten kan hoste slimet op

hvor er det bare synd!!!!

Anmeld

6. februar 2011

ooo

Det er jo helt vildt så ramt de er af alverdens dårligdomme. Nu må det da snart være deres tur til at blive raske.

God bedring til Malutten herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.