Hvilken barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

Valle81

Vi har Silvercross til vores unger:0)

Den Bordaux til Asta da hun var lille og den grønne blev købt til Anton( overlædderet har jeg selv lavet da det manglede)

Den bordaux har kostet 1000 kroner og den grønne 800:0)

Valget er truffet ud fra at jeg bare elsker elsker elsker Silvercross

Nu venter vi endnu en dreng men han kommer iden røde og til dagligt brug når vi skal ud og gå og hente og bringe osv hjar vi lige invisteret i en Emmaljunga Twin nitro da der kun lige bliver 12 mdr mellem drengene:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Mellepige

Tak for alle svar og billeder piger Jeg syns det er en stor jungel med de barnevogne

Anmeld

8. februar 2011

CeViss

Jeg har både  Emmaljunga og Odder og vil sige at Odderen er bedst

Anmeld

22. februar 2011

MorAnn

Hejsa

Jeg har en Emaljunga - som jeg er rigitg rigtig glad for . Men jeg har forelsket mig lidt i en Emaljunga combi jeg har set på  http://www.kidsnbaby.dk/ - Så hvis der kommer flere til er den med i overvejelserne 

Kh.

Ann

Anmeld

22. februar 2011

Lillefe

Jeg har en stokke :9 den er jeg super glad for og har liggemål 80 cm.. han er 4 måneder og den går til et halvt år og så kan man skifte klapvogn del som kan ligges ned og sættes i mange positioner, der er sovepose til begge dele. Vi har den gamle version da vi købte den billigt fordi det var udstillings modellen

Den ruster ikke da det er hård plast og så er der hjul forand som kan køre hele vejen rundt så den er let at køre med. og til sidst men ikke mindst punkter frie hjul

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. februar 2011

Mor til 'en, og nu snart 2 :o)

Vi har en Brio Sport, beige farvet. Det er en model 2005, købt i 06 som min datter, født i 2007 har haft. Vi gav 4999 for den.

Har været enormt glad for den og ved at det var vores dagpleje os. Hvis det var hende muligt, tog de gerne den når de gik sig en tur   Så nu glæder jeg mig bare bestemt ti snart og kan finde den frem og få den i brug igen

Anmeld

6. marts 2011

cecilie1984

1m1i1a skriver:

Hej piger

Jeg er lidt nysgrrig for at hører hvilken barnevogn i har, hvorfor i har valgt den og hvad den her kostet jer? Købt brugt måske

Vi har købt denne emmaljunga big star suprime på uniq stel fra ny

den kostede 7000 med lift da vi fik et godt tilbud

Til vores store datter havde vi også en emmaljunga big star suprime bare i helt sort, den var dog købt brugt til 3500

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. marts 2011

oerbaek

jeg har denne : scandia move classic min er bare i rød

http://www.babysam.dk/scandia-move-classic-inkl-lift-og-taske.aspx

jeg har bare købt den på januar udsalg og gav 1600 for den incl. taske og lift

Anmeld

6. marts 2011

Kløver

1m1i1a skriver:

Hej piger

Jeg er lidt nysgrrig for at hører hvilken barnevogn i har, hvorfor i har valgt den og hvad den her kostet jer? Købt brugt måske

Jeg har en basson grande soft, og vi købte vores på tilbud på tilbud, og kostede 4000 kr inkl lift og pusletaske (sparede 1000 kr) Det er en super lækker vogn og er bare rigtig glad for den, kan klart anbefale den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.