Hvilken barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.934 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Mellepige

Hej piger

Jeg er lidt nysgrrig for at hører hvilken barnevogn i har, hvorfor i har valgt den og hvad den her kostet jer? Købt brugt måske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

otlitrom

Vi har købt en Brio Sport på udsalg. Vi har endnu ikke kørt med den, da jeg stadig er gravid. Men jeg har hørt meget godt om den..

Anmeld

6. februar 2011

Sara.

Vi købte en emmal junga big star supreme brugt til vores datter... Vores datter er fra 2007 og barnevognen er fra 2005.

Vi har Nor fra april 2010 og har genbrugt barnevognen.

Den har i alt været punkteret 1 gang, er lidt falmet i farven.... men ellers fungere den som den skal!

Men fandt ud af da vi fik Nor og gerne ville ha søskende sæde ovenpå til Lærke at det kunne stellet ikke holde til da barnevogns kassen sidder på på langs og ikke hele vejen rundt.

Vi ga 2500 brugt for den, ved ikke helt præcis ny pris... omkring de 6000 vil jeg tro

Anmeld

6. februar 2011

maria_wlt

Vi har en Emmaljunga big star supreme i lilla Købt som ny i 2009/2010.

Er simpelthen vild med deres design og farver...

Anmeld

6. februar 2011

maria_wlt

maria_wt skriver:

Vi har en Emmaljunga big star supreme i lilla Købt som ny i 2009/2010.

Er simpelthen vild med deres design og farver...

Gav 5999 kr for den.. 

Anmeld

6. februar 2011

MIWULA

Vi har købt en Emmaljunga big star uniq.

Grunden til det blev den er fordi jeg elsker deres design og kan godt li de punktfrie hjul der er på modellen uniq også har jeg bare hørt mest godt om dem.

Vi har givet 8000 kr for den.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. februar 2011

Maja_4000

Vi har en Odder Zip  Vi valgte den , fordi den er let , fylder lidt når den er klappet sammen , designet og fordi den kan holde til mere end et barn (og kan holde til at man har to børn på den) .. 

Vi gav cirka 10.000 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. februar 2011

Pigent

Silver Cross eller Odder.

Anmeld

6. februar 2011

Mia&Allan

1m1i1a skriver:

Hej piger

Jeg er lidt nysgrrig for at hører hvilken barnevogn i har, hvorfor i har valgt den og hvad den her kostet jer? Købt brugt måske

Vi har en Teutonia vogn fra 09, dog er den købt sidste år som ny i babysam - de brugte den som udstillingsmodel og vi fik den til 5000... Er super glad for den og synes den virker rigtig robust...

Anmeld

6. februar 2011

louisevl

Vi har lige været ude og købe idag og der har vi købt en Emmaljunga Big Star Supreme med standardstel. (Den på billedet er med letvægtstel)

Vi har købt denne vogn, da vi har hørt godt om den og fordi vi regner med den kan holde til mere end et barn og derudover var især jeg bare pladsk forelsket i den

Med lift og pusletaske betalte vi 7800...

Kram Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.