Clairvoyant.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

jeg har lige haft en telefonisk samtale med en Clairvoyant. Og det ville såvel koste mig 500 kr. for en time hvis jeg tog derind. Men fordi at jeg absolute ikke regnede med en time da jeg nærmere ville få ham til at gætte kønnet på mit foster sagde han at det kunne han også mærke. Men der var ingen Garani! og så spurgte jeg så om han kunne mærke det nu - normalt koster det jo.. men han svarede ligeså sikkert at det blir en pige. Jeg tænker? han vil jo selvfølgelig tjene sine penge ved jeg kunne møde op personligt? hvorfor så fortælle det over telefonen? og hvordan kan det lade sig gøre ?? var villig til at tage derind. men Han sagde det allerede over telefonen ??? hvor meget tror i på det?

Nu synes jeg da ikke du skal blive fornærmet fordi han giver dig den oplysning..hvis han ville snyde dig, så ville han jo kræve pengene af dig først, ikke 
Så vær lidt fair.
Men bortset fra det, så er 500 kr for en time nok ok...hvis han har evnerne...og det ved du jo så ikke før du har besøgt ham.
Man kan jo så måske synes at det med at tage timebetaling, når man arbejder spirituelt er noget underligt noget.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

smiley83

hvis ikke det findes så forstår jeg ærlig talt ikke hvordan hun kan fortælle alt om mig bare ud fra min håndskrift, alt hun har fortalt mig har været sandt, det er da helt sikkert at nogle af dem er fake men sgu ikke hende her. hun er fra sjælland, og nej ingen hjemmeside men hun er meget meget populær og har super lang vente tid

Anmeld

6. februar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Nu synes jeg da ikke du skal blive fornærmet fordi han giver dig den oplysning..hvis han ville snyde dig, så ville han jo kræve pengene af dig først, ikke 
Så vær lidt fair.
Men bortset fra det, så er 500 kr for en time nok ok...hvis han har evnerne...og det ved du jo så ikke før du har besøgt ham.
Man kan jo så måske synes at det med at tage timebetaling, når man arbejder spirituelt er noget underligt noget.

Kærligst
Sussie

det skulle ikke opfattes på den måde. Jeg er bare vildt oppe at køre over det for det var alt for vildt og spændende..

måske gav jeg mine udtryg forkert! men jeg er meget taknemlig over hans forsøg og det gik så stærkt da jeg skrev det ned, men jow. jeg er vildt glad! men tænker der ikke rigtig er meget at bestille tid for nu, når han gættede ?

Anmeld

6. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

det skulle ikke opfattes på den måde. Jeg er bare vildt oppe at køre over det for det var alt for vildt og spændende..

måske gav jeg mine udtryg forkert! men jeg er meget taknemlig over hans forsøg og det gik så stærkt da jeg skrev det ned, men jow. jeg er vildt glad! men tænker der ikke rigtig er meget at bestille tid for nu, når han gættede ?

Altså vil du virkeligt betale 500 kr bare for at få at vide om det er en dreng eller pige, du skal have??

Var det så ikke lettere at vente til du bliver scannet??
Jeg kender mange clair voyante, men de fleste kan som regel ikke ramme rigtigt.
Jeg kender kun 2, der med overbevisning har kunnet...den ene er min mor og den anden...er min søn...og han er kun 13 år..og satdig kun under udvikling..men lige siden han var lille har han altid vist hvad der lå inde i mavsen på damer
Selvom jeg har gode evner på en del felter, så kan jeg overhovedet ikke ramme plet

Anmeld

6. februar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Altså vil du virkeligt betale 500 kr bare for at få at vide om det er en dreng eller pige, du skal have??

Var det så ikke lettere at vente til du bliver scannet??
Jeg kender mange clair voyante, men de fleste kan som regel ikke ramme rigtigt.
Jeg kender kun 2, der med overbevisning har kunnet...den ene er min mor og den anden...er min søn...og han er kun 13 år..og satdig kun under udvikling..men lige siden han var lille har han altid vist hvad der lå inde i mavsen på damer
Selvom jeg har gode evner på en del felter, så kan jeg overhovedet ikke ramme plet

nej jeg vil abosolite ikke smide 5oo kr. for at få svar på dette når jeg skal til en scanning nu d. 21 ..

mente bare der slet ingen grud var at bestille tid når han havde svaret.. men hvor sikker på svaret jeg burde være ved jeg så ikke. men har da en fornemmelse på han måske er ret sikker siden han fortæller mig det uden så at få penge for det. Men tror på der er nogle derude der ikke rammer rigtigt.. ved jeg så ikke. men jeg har jo intet at miste da det ikke har kostet mig noget for svaret. ville absolute ikke ive 5oo da jeg ikke engang skulle bruge en time derude - og ville ha snakket om en fair pris måske.. men det endte så med han sagde pige - da jeg ellers var klar på at komme derud og så snakke lidt om en billiger pris da jeg slet ik sku bruge en time som koster 5oo.

hold da op? er det noget de kan mærke bare sådan?

Anmeld

6. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

nej jeg vil abosolite ikke smide 5oo kr. for at få svar på dette når jeg skal til en scanning nu d. 21 ..

mente bare der slet ingen grud var at bestille tid når han havde svaret.. men hvor sikker på svaret jeg burde være ved jeg så ikke. men har da en fornemmelse på han måske er ret sikker siden han fortæller mig det uden så at få penge for det. Men tror på der er nogle derude der ikke rammer rigtigt.. ved jeg så ikke. men jeg har jo intet at miste da det ikke har kostet mig noget for svaret. ville absolute ikke ive 5oo da jeg ikke engang skulle bruge en time derude - og ville ha snakket om en fair pris måske.. men det endte så med han sagde pige - da jeg ellers var klar på at komme derud og så snakke lidt om en billiger pris da jeg slet ik sku bruge en time som koster 5oo.

hold da op? er det noget de kan mærke bare sådan?

Tjaaa..det er jo sådan en slags "pop-up"-tanke inde i deres hoved.
Men det kræver at de ser vedkommende.
Min søn kigger på vedkommende grundigt og så siger han hvad det er..det er jo lidt svært med så ungt et menneske at få dem til at forklare, hvordan de gør...men det er vel nærmest bare en fornemmelse, tror jeg.
Jeg ved hvordan jeg får min viden til mig om andre mennesker, men om det så er samme måde klartsynede får det, ved jeg ikke.
Jeg er ikke klartsynet, men empat, og det er noget helt andet.

Anmeld

6. februar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Tjaaa..det er jo sådan en slags "pop-up"-tanke inde i deres hoved.
Men det kræver at de ser vedkommende.
Min søn kigger på vedkommende grundigt og så siger han hvad det er..det er jo lidt svært med så ungt et menneske at få dem til at forklare, hvordan de gør...men det er vel nærmest bare en fornemmelse, tror jeg.
Jeg ved hvordan jeg får min viden til mig om andre mennesker, men om det så er samme måde klartsynede får det, ved jeg ikke.
Jeg er ikke klartsynet, men empat, og det er noget helt andet.

det da godt nok helt utroligt. Men det lyder da ret vildt at din søn kan den slags. Og du kan nogle andre ting! synes det ret vildt.. at sådan noget findes..

men kan regne ud så jeg slet ikke kan hænge mig op af svaret idag. men det ALT ALT for dyrt.. 5oo kr når jeg har tid til kønsscanning.

Anmeld

6. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

det da godt nok helt utroligt. Men det lyder da ret vildt at din søn kan den slags. Og du kan nogle andre ting! synes det ret vildt.. at sådan noget findes..

men kan regne ud så jeg slet ikke kan hænge mig op af svaret idag. men det ALT ALT for dyrt.. 5oo kr når jeg har tid til kønsscanning.

du kan jo prøve at "pendulere" over maven, bare for sjov og som et alternativ

Anmeld

6. februar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

du kan jo prøve at "pendulere" over maven, bare for sjov og som et alternativ

med en ring og så en kæde eller et stykke hår? og cirkel er for pige? frem og tilbage dreng?? lige for at være sikker

Anmeld

6. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

med en ring og så en kæde eller et stykke hår? og cirkel er for pige? frem og tilbage dreng?? lige for at være sikker

ja en rund ring.
Et stykke snor eller en kæde er fin nok
og helt rigtigt..rundt=pige, frem og tilbage=dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.