Clairvoyant.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.508 visninger
22 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Anonym trådstarter

jeg har lige haft en telefonisk samtale med en Clairvoyant. Og det ville såvel koste mig 500 kr. for en time hvis jeg tog derind. Men fordi at jeg absolute ikke regnede med en time da jeg nærmere ville få ham til at gætte kønnet på mit foster sagde han at det kunne han også mærke. Men der var ingen Garani! og så spurgte jeg så om han kunne mærke det nu - normalt koster det jo.. men han svarede ligeså sikkert at det blir en pige. Jeg tænker? han vil jo selvfølgelig tjene sine penge ved jeg kunne møde op personligt? hvorfor så fortælle det over telefonen? og hvordan kan det lade sig gøre ?? var villig til at tage derind. men Han sagde det allerede over telefonen ??? hvor meget tror i på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Nettemor

han har jo 50-50 for at gætte rigtig. tror ærlig talt ik så meget på det...

Anmeld

6. februar 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

han har jo 50-50 for at gætte rigtig. tror ærlig talt ik så meget på det...

så det er ikke mere sikkert end hvis jeg så holder på det blir en dreng? Jeg tænker mere.. at han sagde det på denne måde som fik det til at lyde ret sikkert.. ikke fordi det nøjagtig holdte stik.. men at han sagde pige.. ?

Anmeld

6. februar 2011

Nettemor

Anonym skriver:

så det er ikke mere sikkert end hvis jeg så holder på det blir en dreng? Jeg tænker mere.. at han sagde det på denne måde som fik det til at lyde ret sikkert.. ikke fordi det nøjagtig holdte stik.. men at han sagde pige.. ?

det ved jeg ik.. jeg er tit selv meget i tvivl.. men har jo hørt om folk der ved ting som der ik er den store grundlag for at de ved.. har selv en god bekendt som af en eller anden grund tit kan mærke at jeg er trist selv om hun bor i norge og ik har set mig længe.. men om det er fordi hun kender mig så godt at hun kan se det på mine kommentare på facebook ved jeg ik.. men et eller andet kan hun..

så tror da helt sikkert at folk kan.. men har også hørt om mega mange som påstår det uden at ha hold i det.. men hvis du har lyst kunne det jo være sjovt at tage afsted og se om han kan fortælle dig noget om dig som han på ingen måder har kunnet finde ud af..

men tror umiddelbart ikke på folk bare fordi de siger de kan ting.. og lige præcis den med kønnet er jo 50-50..

giver det mening det jeg skriver?

Anmeld

6. februar 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

det ved jeg ik.. jeg er tit selv meget i tvivl.. men har jo hørt om folk der ved ting som der ik er den store grundlag for at de ved.. har selv en god bekendt som af en eller anden grund tit kan mærke at jeg er trist selv om hun bor i norge og ik har set mig længe.. men om det er fordi hun kender mig så godt at hun kan se det på mine kommentare på facebook ved jeg ik.. men et eller andet kan hun..

så tror da helt sikkert at folk kan.. men har også hørt om mega mange som påstår det uden at ha hold i det.. men hvis du har lyst kunne det jo være sjovt at tage afsted og se om han kan fortælle dig noget om dig som han på ingen måder har kunnet finde ud af..

men tror umiddelbart ikke på folk bare fordi de siger de kan ting.. og lige præcis den med kønnet er jo 50-50..

giver det mening det jeg skriver?

vildt!

hmm ved det ikke.. tror da på de kan mere end man tror .. og når han nu lød så sikker så må der være lidt om det.. ellers havde han jo ville tjene på det.. men finder jeg ud af her d. 21

Anmeld

6. februar 2011

smiley83

hejsa. jeg kender en clayvoiant, hun sagde til mig da jeg snakkede med hende, sig mig lige engang er du ikke gravid, fluks tog jeg en test og ganske rigtig, jeg havde over hovedet ikke regnet med det, for jeg tog p piller... alt hvad hun gennem tiden har fortalt mig var rigtigt, så jeg tror fuld og fast på det, hun har engang spurgt mig om jeg havde en kammerat med en fed rød bil og det havde jeg, hun bad mig om ikke at sætte mig ind i den for der ville snart ske et eller andet, ugen efter kørte de galt... så det er ikke alle der er fuskere...

knus

Anmeld

6. februar 2011

Anonym trådstarter

smiley83 skriver:

hejsa. jeg kender en clayvoiant, hun sagde til mig da jeg snakkede med hende, sig mig lige engang er du ikke gravid, fluks tog jeg en test og ganske rigtig, jeg havde over hovedet ikke regnet med det, for jeg tog p piller... alt hvad hun gennem tiden har fortalt mig var rigtigt, så jeg tror fuld og fast på det, hun har engang spurgt mig om jeg havde en kammerat med en fed rød bil og det havde jeg, hun bad mig om ikke at sætte mig ind i den for der ville snart ske et eller andet, ugen efter kørte de galt... så det er ikke alle der er fuskere...

knus

hold da helt op hvor er det vildt..! hvor i landet er hun fra? har hun en hjemmeside??? kunne være sjovt at få det bekræftet ved en mere..

Anmeld

6. februar 2011

tinasmor

Sorry, tror ikke et meter på det.

Anmeld

6. februar 2011

Rosa

Det er da nemt at lyde helt sikker i telefonen - han får jo penge for det  Beklager, jeg har mødt alt for mange fakes indenfor den branche, jeg kommer ALDRIG til at tro på det igen, og det skulle du heller ikke, der FINDES ikke såkaldt clairvoyance, det er noget folk gerne VIL tro på fordi det giver trøst og håb og det er spændende, men det er ikke virkeligt.  Men jeg synes det er ganske sjovt som selskabsleg, bare man ikke sætter sin lid til det mere end f.eks "flaskehalsen peger på" 

Anmeld

6. februar 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Det er da nemt at lyde helt sikker i telefonen - han får jo penge for det  Beklager, jeg har mødt alt for mange fakes indenfor den branche, jeg kommer ALDRIG til at tro på det igen, og det skulle du heller ikke, der FINDES ikke såkaldt clairvoyance, det er noget folk gerne VIL tro på fordi det giver trøst og håb og det er spændende, men det er ikke virkeligt.  Men jeg synes det er ganske sjovt som selskabsleg, bare man ikke sætter sin lid til det mere end f.eks "flaskehalsen peger på" 

jeg betalte heller intet for opkaldet.. men sætter heller ik næsen op i det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.