Scrapbooking

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

lion

stjernen skriver:

Hejsa

Jeg kunne godt tænkemig at vide om der er nogen herinde som laver scrapbooking om jeres børn??

Grunden til at jeg spørger om dette er at jeg er dagplejer og skal igang med at lave det der hedder barnets bog. Jeg har nemlig overvejet at lave det i scrapbooking men mangler masser af ideer til at komme igang..

Håber der er nogen som ville hjælpe lidt og måske kunne vise billeder af det..

Jeg ELSKER at lave scrapbooking.

Jeg har købt mine scrapbogfting mange steder. Men jo Panduro er dyr. Men nu bor jeg i kbh, så er der jo mange muligheder. Der er også mange gode hjemmesider.

Jeg har lavet nogle forskellige sider en gave, mig selv, min datter og søn.

Her er et par billeder, nok mange:

De første 7 billeder, er fra en bog jeg gav i gave.

De næste 10 billeder er om mig selv og min familie, før børn.

De næste 33 er om min datter og de sidst 2 billeder er hvor hun danser til "Hvad nu hvis", Hendes ynglingssang. Jeg har skrevet nogle linier fra børnekonventionen.

De næste 20 billeder er igen om mig før børn. Der er lidt gengangere i billederne.

De sidste mange er om min søns barnedåb, er ikke helt færdig endnu.

Det kan være i lægger mærke til et orange badekar,og Ja både mig og min datter har taget barn i det som barn. Ja hun ligner mig også.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Laulund87

lion skriver:

Jeg ELSKER at lave scrapbooking.

Jeg har købt mine scrapbogfting mange steder. Men jo Panduro er dyr. Men nu bor jeg i kbh, så er der jo mange muligheder. Der er også mange gode hjemmesider.

Jeg har lavet nogle forskellige sider en gave, mig selv, min datter og søn.

Her er et par billeder, nok mange:

De første 7 billeder, er fra en bog jeg gav i gave.

De næste 10 billeder er om mig selv og min familie, før børn.

De næste 33 er om min datter og de sidst 2 billeder er hvor hun danser til "Hvad nu hvis", Hendes ynglingssang. Jeg har skrevet nogle linier fra børnekonventionen.

De næste 20 billeder er igen om mig før børn. Der er lidt gengangere i billederne.

De sidste mange er om min søns barnedåb, er ikke helt færdig endnu.

Det kan være i lægger mærke til et orange badekar,og Ja både mig og min datter har taget barn i det som barn. Ja hun ligner mig også.

Tak for inspirationen endnu en gang

Jeg elsker også scrapbooking og min værktøjskasse er større end min mands. Det siger vist det hele

Anmeld

10. februar 2011

lion

Laulund87 skriver:

Tak for inspirationen endnu en gang

Jeg elsker også scrapbooking og min værktøjskasse er større end min mands. Det siger vist det hele

Det var da så lidt.

Hvad var det så denne gang.

Jeg har også MEGET små lort alle vegne til scrapbooking. Jeg har også gemt saksen som Julius' navlestreng blev klippet over med.

Anmeld

10. februar 2011

Laulund87

lion skriver:

Det var da så lidt.

Hvad var det så denne gang.

Jeg har også MEGET små lort alle vegne til scrapbooking. Jeg har også gemt saksen som Julius' navlestreng blev klippet over med.

Jamen jeg tror da det er på tide at finde albummet frem igen og lave noget nyt

Ej hvor sejt at du har gemt den!

Anmeld

10. februar 2011

lion

Laulund87 skriver:

Jamen jeg tror da det er på tide at finde albummet frem igen og lave noget nyt

Ej hvor sejt at du har gemt den!

Tak.

Men Julius' fødsel var helelr ikke helt normal.

Han blev født på min søsters badeværelsesgulv, og min søster var JM. Det var ambulancefolkene der havde saksen med, og de spurgte om jeg ville ha den. Jeg fik også dem til at komme med på et billede af Julius, mig og manden.

Anmeld

10. februar 2011

Laulund87

lion skriver:

Tak.

Men Julius' fødsel var helelr ikke helt normal.

Han blev født på min søsters badeværelsesgulv, og min søster var JM. Det var ambulancefolkene der havde saksen med, og de spurgte om jeg ville ha den. Jeg fik også dem til at komme med på et billede af Julius, mig og manden.

Wow ja det var da en usædvanlig fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.